سرگرمی

مبینا نعمت‌زاده در رشته پزشکی پذیرفته شد؟/ پاسخ دانشگاه تهران

آگهی#

خبر را برای من بخوانید

بازتاب آنلاین، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران ادعای پذیرش بدون کنکور مبینا نعمت زاده در رشته پزشکی این دانشگاه را تکذیب کرد.

حسین زوانتی در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این ادعا که دانشگاه علوم پزشکی تهران با پذیرش بدون کنکور مبینا نعمت زاده در رشته پزشکی این دانشگاه موافقت کرده است، اظهار کرد: پذیرش دانشجو در این دانشگاه مطابق با این موضوع خواهد بود. به قوانین لذا قبولی ایشان در رشته پزشکی بدون کنکور تکذیب می شود.

مبینا نعمت زاده دارنده مدال برنز بازی های المپیک 2024 پاریس پس از قهرمانی برای پذیرش بدون کنکور در رشته پزشکی اقدام کرد. یکی از دانشگاه های کشور از رئیس جمهور. وی چندی پیش طی مصاحبه ای اعلام کرد که رئیس جمهور با درخواست وی برای پذیرش در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران موافقت کرده است.

در این راستا عبدالرسول پور عباس با تبریک مبینا نعمت زاده دختر سرفراز و قهرمان ایران اسلامی و محمدهادی ساروی و امین میرزازاده از رزمندگان با اخلاق و شجاع کشورمان تاکید کرد: بر اساس مصوبه جلسه 106 مورخ 12 اسفند 1365 شورای عالی انقلاب فرهنگی کلیه قهرمانان ورزشی دارای مدال های طلا، نقره و برنز مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی می توانند بدون شرکت در آزمون در رشته علوم ورزشی ادامه تحصیل دهند و این عزیزان درخواست خود را از طریق کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران در اختیار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار داد.

رئیس سازمان سنجش و سنجش نظام آموزشی کشور در پایان برای سایر ورزشکاران کاروان جمهوری اسلامی ایران در بازی های المپیک 2024 پاریس آرزوی موفقیت و افتخار کرد و خاطرنشان کرد: قهرمانان ایران اسلامی مدت زمان زیادی را در اردوهای آماده سازی سپری کنید تا برای شرکت در مسابقات آماده شوید. تمهیدات اندیشیده شده امکان ادامه تحصیل را برای این عزیزان که در رشته های مختلف ورزشی سربلند هستند فراهم کرده است.

اگرچه بلافاصله دانشگاه های تهران، شهید بهشتی، فرهنگیان و الزهرا برای پذیرش نعمت زاده اعلام آمادگی کردند، اما مبینا نعمت زاده اعلام کرد که قصد دارد در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران بدون کنکور پذیرش شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا