اخبار روز سینما

کامیلا مندس به لایو اکشن Masters of the Universe پیوست

به ازگی اعلام شد که کامیلا مندس (Camila Mendes) به جمع بازیگران لایو اکشن Masters of the Universe (اربابان کهکشان) پیوسته است.

«کامیلا مندس»، بازیگر سریال ریوردیل نقش شخصیت «تیلا» را در کنار «نیکلاس گالیتزین» که نقش «باربارین بلوند» معروف به «هی-من» را ایفا می‌کند، بازی خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


لایو اکشن Masters of the Universe

جزئیات داستان هنوز فاش نشده‌اند، اما بر اساس یک خلاصه داستان از سوی استودیو، فیلم اربابان کهکشان داستان شاهزاده «آدام» از اتِرنیا، معروف به «هی-من» را روایت خواهد کرد که در کودکی با یک سفینه فضایی به زمین سقوط می‌کند و دهه‌ها بعد به سیاره خانه‌اش بازمی‌گردد تا از آن در برابر نیروهای شیطانی شخصیت منفی معروف به اسکلتور دفاع کند.

لایو اکشن Masters of the Universe

برای شکست دادن این شرور قدرتمند، او باید رازهای گذشته‌اش را کشف کرده و به «هی-من» تبدیل شود که در این دنیا به عنوان قدرتمندترین مرد کهکشان شناخته می‌شود. «تیلا» یک جنگجو است که مسئولیت حفاظت از خانواده سلطنتی اتِرنیا را بر عهده دارد و ممکن است به عشق شاهزاده «آدام» تبدیل شود.

«ترَویس نایت» (کارگردان فیلم بامبلبی) این فیلم را برای استودیوهای «Amazon MGM» و «Mattel» کارگردانی می‌کند. این فیلم که به تعویق افتاده بود، در تاریخ 5 ژوئن 2026 (15 خرداد 1405) در سینماها اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی لایو اکشن Masters of the Universe چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا