اخبار روز سینما

مت اسمیت به فیلم جدید دارن آرنوفسکی پیوست

مت اسمیت به همراه «لیو شرایبر» به جدیدترین پروژه «دارن آرونوفسکی» به نام Caught Stealing پیوستند. این فیلم جنایی برای «سونی پیکچرز» ساخته می‌شود.

«مت اسمیت» بازیگر سریال House of the Dragon، به تازگی به تیم بازیگران فیلم Caught Stealing ، به کارگردانی «دارن آرونوفسکی» و محصول «سونی پیکچرز» پیوست. «لیو شرایبر» نیز از دیگر بازیگرانی بوده که به این پروژه اضافه شده است. در این فیلم، «آستین باتلر» نقش اصلی را ایفا می‌کند و بازیگران دیگری چون «زوئی کراویتز» و «رجینا کینگ» نیز در این اثر حضور دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


مت اسمیت به فیلم جدید دارن آرنوفسکی پیوست

داستان فیلم جدید دارن آرنوفسکی با عنوان Caught Stealing بر اساس رمان‌های «چارلی هیوستون» روایت شده که او نیز وظیفه‌ی نوشتن فیلمنامه را بر عهده داشته است. فیلم درباره‌ی «هنک تامپسون» (با بازی باتلر)، بازیکن سابق بیسبال بوده که به طور ناخواسته وارد ماجراجویی خطرناکی در دنیای زیرزمینی مجرمانه‌ی نیویورک دهه 90 می‌شود.

مت اسمیت

«مت اسمیت» که با بازی در نقش «پرنس دیمون تارگرین» در House of the Dragon به شهرت رسیده، پیش از این در آثار دیگری مانند The Crown و Doctor Who نیز نقش‌آفرینی کرده است. «لیو شرایبر» نیز به خاطر نقش‌آفرینی در سریال Ray Donovan شناخته شد و در فیلم‌ها و سریال‌های معتبری همچون Asteroid City و Golda حضور داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی مت اسمیت در فیلم جدید دارن آرنوفسکی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Deadline

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا