اخبار خودرو

سدان جدید پارس خودرو در بازار قیمت خورد ؛ بازار گرمی دلالان برای سهند S

سدان جدید پارس خودرو در بازار قیمت خورد ؛ بازار گرمی دلالان برای سهند S

با تحویل اولین سری از سدان های جدید پارس خودرو به مشتریان، سدان های جدید پارس خودرو در بازار قیمت گذاری شدند اما این قیمت غیرواقعی به نظر می رسد.

اوایل هفته بود که اولین سری از سدان های جدید عرضه شد پارس خودرو تحویل مشتریان شد و هم اکنون اولین آگهی های این خودرو در پلتفرم های خرید و فروش خودرو منتشر شده است. صاحبان سهند س قیمتی بین 600 تا 620 میلیون برای این خودرو در نظر گرفته شده است. این در حالی است که قیمت ساینا اس در بازار آزاد 409 میلیون تومان و قیمت نسخه های صفر است. کوییک اتوماتیک در بازار آزاد 552 میلیون تومان! بنابراین در نظر گرفتن این قیمت برای خودرویی که در واقع مدل ساینا فیس لیفت شده است بسیار غیر منطقی است. البته باید در نظر گرفت که مشتریان این خودرو برای خرید این محصول 460 میلیون تومان پرداخت کرده اند و اکنون برای سرمایه گذاری خود سود حداقل 140 میلیون تومانی می خواهند. در حال حاضر دو سناریو برای آینده قیمت سهند پیش بینی می شود. سناریوی اول این است که با ادامه روند تحویل سهند اس، قیمت این خودرو در بازار تعدیل شود و سناریوی دوم این است که قیمت سایر محصولات هم کلاس به تدریج افزایش یابد به طوری که قیمت سدان جدید پارس خودرو معقول تر به نظر می رسد.

سدان جدید پارس خودرو در بازار قیمت گذاری شد; بازار دلال گرم برای سهند اس
سدان جدید پارس خودرو در بازار قیمت خورد ؛ بازار گرمی دلالان برای سهند S

جدول قیمت سدان جدید پارس خودرو

نام ماشین قیمت کارخانه (تومان) قیمت بازار (تومان)
سهند س 460,000,000 600,000,000 تا 620,000,000

مشخصات فنی و تاسیسات سهند اس

زیر کاپوت سهند S یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی با نام این خودرو قرار دارد. M15GSI مشخص است که این موتور نسخه بهبود یافته M15 معمولی است که حداکثر گشتاور را در دورهای کمتر در مدار قرار می دهد. حداکثر توان تولیدی این موتور 90 است اسب بخار و در نهایت گشتاور قدرت 137 نیوتن متر است و قدرت از طریق یک جعبه دنده 5 سرعته دستی به چرخ های جلوی این سدان می رسد.

امکاناتی مانند؛ سیستم کنترل پایداریسیستم کنترل کشش، چراغ همراه در، چراغ روشنایی در روز، سنسور پارک عقب، آینه های جانبی برقی، تریم داخلی دو رنگ، پورت USB، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک، فرمان دی برش، سیستم تهویه الکتریکی دستی و غیره از جمله امکانات و آپشن هایی هستند که در این نوع سهند می بینیم.

این اقلام امکانات اولیه در ابتدایی ترین نوع سهند می باشد. نوع سهند فول آپشن در نسخه دنده ای سهند جی. نام دارد، می توانید ویدیوی مربوطه را در زیر مشاهده کنید:

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا