اخبار روز

نحوه دریافت وام 5 میلیون تومانی اربعین


به گزارش مانیبان، وام 5 میلیون تومانی اربعین توسط پست بانک ایران ارائه شد. سرپرستان خانوار می توانند این وام را برای خود و دو نفر تحت پوشش دریافت کنند.

با نزدیک شدن به ایام پیاده روی اربعین حسینی، پست بانک ایران طرح وام اربعین خود را رونمایی کرد. در این طرح بانک پست ایران به هر زائر ایرانی پنج میلیون تومان پرداخت می کند. خانوارها می توانند تا سقف 15 میلیون تومان وام اربعین برای خود و دو نفر از افراد تحت تکفل خود از پست بانک ایران دریافت کنند.

داود قزلباش، مدیر امور استان های پست بانک ایران از آغاز بازپرداخت وام اربعین پست بانک ایران خبر داد و اظهار داشت: سازمان ها و مؤسساتی که کارکنان آنها حقوق خود را از طریق پست بانک دریافت می کنند، می توانند اسامی زائران حاضر در این پست را ارائه کنند. فهرست سازمانی آنها آنها باید به فکر دریافت وام اربعین امسال باشند تا روند بازپرداخت وام اربعین آنها انجام شود.

بانک مرکزی امسال نیز مانند سال گذشته شرایطی را برای بازپرداخت وام اربعین بر خلاف سال 1401 در نظر نگرفت، البته برخی بانک ها از جمله پست بانک ایران تسهیلات ویژه ای برای زائران اربعین حسینی در نظر گرفته اند.

اما جزئیات بازپرداخت وام اربعین پست بانک ایران از جمله نرخ سود و مدت بازپرداخت این وام اعلام نشده است. لازم به ذکر است در صورت اعلام این مشخصات پست بانک ایران این صفحه بروز رسانی خواهد شد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا