اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

قتل یا حادثه؟ مرگ مشکوک پیرمرد 60 ساله در تهران و بازداشت 2 کارگر افغانستانی

 با وقوع مرگ مشکوک پیرمرد ۶۰ ساله در یکی از خانه‌های غرب تهران، یک سناریوی جنایی مقابل تیم تحقیق قرار گرفت و در رابطه با این پرونده ۲ کارگرجوان دستگیر شدند.

به گزارش تسنیم، صبح امروز پنجشنبه بیست و پنجم مردادماه، ماموران کلانتری 119 مهرآباد از طریق تماس تلفنی با قاضی سالار صنعتگر؛ بازپرس ویژه قتل شعبه هشتم دادسرای امورجنایی، مرگ مشکوک مرد سالخورده‌ای را در یک خانه‌ گزارش کردند.

طولی نکشید که ماجرای این مرگ مشکوک در بی‌سیم کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پیچید و خیلی زود تیم بررسی صحنه جرم راهی خانه 2 طبقه شدند و در پاگرد طبقه اول جسد مرد حدودا 60 ساله‌ای را مشاهده کردند که سرش خونی شده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت که مرد سالخورده براثر اصابت جسم سخت به سرش فوت کرده است.

بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد چند کارگر افغانستانی در طبقه دوم ساختمان مشغول بازسازی بودند که متوفی، ساکن طبقه اول، برای بررسی آسیب دیدگی سقف منزل خود به آنجا رفته اما دقایقی بعد به دلایل نامشخصی دچار این حادثه مرگبار شده و 2 نفر از کارگران شاهد این ماجرا بودند.

بدین ترتیب یکی از کارگر‌ها هدف تحقیق قرار گرفت و با اظهارات ضد و نقیضی گفت: مشغول کار بودیم که ناگهان متوفی پیش ما آمد و مدعی شد به‌خاطر بازسازی، سقف خانه‌اش آسیب دیده است. او از ما درخواست کرد تا به خانه‌اش برویم و سقف را مشاهده کنیم. در مسیر راه‌پله‌ها بودیم که ناگهان روی پاگرد طبقه اول افتاد و سرش با زمین برخورد کرد.

با توجه به تناقض‌گویی‌های 2 کارگر جوان و حساسیت موضوع، بازپرس جنایی دستور بازداشت آنها را صادر کرد و در ادامه نیز کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأمویت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

به گزارش تسنیم، با صدور قرار قانونی از سوی قاضی صنعتگر، جسد برای معاینات دقیق‌تر و تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا