اخبار روز سینما

تاروت خوانی روزانه / فردا تاروت خوانی جمعه بیست و ششم مرداد 1403 را اینجا بخوانید

ماه آوریل، قدرت شما امروز ستودنی است. نه تنها قدرت بدنی بلکه سطح ذهنی، عاطفی و روحی نیز افزایش می یابد. از آنجایی که شما فردی سخت کوش هستید، می دانید چگونه با استرس و فشار کاری مقابله کنید. شما می توانید برنامه های شخصی خود را دنبال کنید و در عین حال دوستان و خانواده خود را راضی نگه دارید. این زمان سختی برای تجارت است.

خواندن تاروت ذاتی اردیبهشت ماه

کارت تاروت: کارت شوالیه چوبدستی

اردیبهشت ماه ماهی ها، همه چیز در محل کار به سرعت پیش می رود. شما می توانید سرعت خود را حفظ کنید. برای عملی کردن همه چیز می توان تصمیمات سریع گرفت. شما می خواهید محل سکونت یا دکوراسیون محل سکونت / دفتر کار را تغییر دهید. تغییر مکان ممکن است شما را مشغول کند. اگر فرصت تجاری وجود دارد و می خواهید از آن استفاده کنید، همین الان از آن استفاده کنید. برای یک سفر آماده شوید.

خواندن تاروت ذاتی خرداد

کارت تاروت: کارت ملکه فنجان ها

خرداد ماهی های عزیز، شما امروز در مورد امور خود بسیار احساساتی و صاحب نظر هستید. شما با تمام وجود از شریک زندگی خود حمایت می کنید. امروزه چه مرد باشید و چه زن، یک سرایدار، مراقب و خانه دار عالی هستید، این علاقه شما به راحت کردن خانه است. ارائه یک هدیه یا برآورده کردن آرزوی گرامی شریک زندگی خود در کارت است. از لحظات عاشقانه لذت ببرید.

خواندن تاروت ذاتی تیر

کارت تاروت: کارت شیطان

جولای سعی کنید روحیه شادی داشته باشید تا عملکرد بهتری داشته باشید. کنترل امیال و علایق رام نشده تان دشوار است. تغذیه برنامه ریزی شده، ورزش منظم و افکار مثبت بسیار مهم هستند. تکانشی بودن می تواند دردناک باشد. همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. اگر بتوانید خونسردی خود را حفظ کنید، می توانید سخت ترین زمان ها را به تعویق بیندازید. امروز سعی نکنید از راه های ناعادلانه پول دربیاورید.

خواندن تاروت ذاتی مرداد

کارت تاروت: کارت پول جدید

مرداد ماهی ها، اگر امروز قصد مهاجرت دارید، ممکن است شغل جدیدی پیدا کنید. امروز وضعیت مالی شما به پایان خواهد رسید. وام، اقساط، بیمه و سرمایه گذاری املاک و غیره که مدت هاست شما را آزار می دهد. مشکلات بالاخره حل می شود. ترفیع یا افزایش حقوق یکی این یک احتمال دیگر است. شما از شخصیت های بزرگ اطراف خود الهام می گیرید.

خواندن تاروت ذاتی شهریور

کارت تاروت: کارت پادشاه شمشیرها

شهریور ماهی های عزیز، امروز خود را در موقعیت قدرتمندی می بینید، اما اجازه ندهید که از ذهن شما خارج شود. اگر بیش از حد قاطعانه رفتار کنید، ممکن است افراد مهم را علیه خود قرار دهید. روی زمین بمانید و از انرژی روز لذت ببرید. شما این پتانسیل را دارید که غیرممکن ها را ممکن کنید. با یک تیم و به سمت یک چشم انداز گسترده کار کنید. قدرت کلمات شما قوی تر از اعمال شماست.

خواندن تاروت ذاتی مهر

کارت تاروت: کارت ملکه شمشیرها

مهرماهی عزیز، مافوق شما شما را راهنمایی و انگیزه خواهند داد. دید شما نسبت به چیزها افزایش می یابد و امور مالی خود را به طرز قابل تحسینی مدیریت خواهید کرد. با سرسختی و مصمم بودن، در واقع به نفع خود کار می کنید. گاهی اوقات لازم است. ممکن است رویدادی اتفاق بیفتد که شغل شما را با یک تقویت بسیار مورد نیاز یا علایق حرفه ای فراهم کند. از انجام این کار لذت بیشتری خواهید برد.

خواندن تاروت ذاتی آبان

کارت تاروت: کارت سه فنجان

آبان ماهی عزیز؛ جشن و جلسه برگزار خواهد شد. شما به موفقیت بزرگ یا کوچکی دست یافته اید و در حال جشن گرفتن هستید. دوستان مهم هستند، شما دوستانی را دوست دارید که شما را نزدیک نگه می دارند. به نظر می رسد زندگی شیرین است و شما می خواهید شاد باشید. شما سزاوار این هستید که هر از چند گاهی از آن لذت ببرید. شما شروع به پذیرفتن مسئولیت های بزرگ تری در محل کار می کنید.

خواندن تاروت ذاتی آذر

کارت تاروت: کارت خورشید

آذر ماهی های عزیز، انرژی مثبت و درخشان شما را دنبال می کند و برای شما شادی و شادی به ارمغان می آورد. مردم از شما الهام می گیرند زیرا همیشه می توانید جنبه مثبت آن را ببینید و گرمای زیادی را به زندگی دیگران بیاورید. گرما و محبتی که با عزیزانتان به اشتراک می گذارید، بزرگترین قدرت شماست. ترفیع یا مسئولیت بسیار مهمی وجود دارد. امروز شما یک رهبر و مبتکر هستید.

خواندن تاروت ذاتی دی

کارت تاروت: کارت ده شمشیر

دی امور مالی به توجه و مدیریت بهتری نیاز دارد، ماهی های عزیز. اگر نیاز به انجام حرکات جسورانه دارید، ابتدا بنشینید و وضعیت را تجزیه و تحلیل کنید، سپس کاری را که باید انجام شود انجام دهید. ممکن است برخی افراد با عقاید و نظرات شما موافق نباشند. ممکن است در محل کار با مخالفت مواجه شوید. تنها چیزی که برای زنده ماندن نیاز دارید صبر و خلق و خوی خنک است.

خواندن تاروت ذاتی بهمن

کارت تاروت: کارت هفت فنجان

بهمن ماهی های عزیز، شهوت، اشتیاق و اعتیاد همگی نیروهای منفی هستند که زندگی را بی معنا می کنند. روز خاصی هست که همه این وسوسه ها می توانند شما را اغوا کنند. زندگی خود را به بهترین شکل ممکن سازماندهی کنید. کمی نظم و انضباط در زندگی شما به شما کمک خواهد کرد. زندگی عاشقانه شما را سرپا نگه می دارد و حتی شما را از تمرکز روی کار باز می دارد. دانش آموزان نباید وقت خود را با سرگردانی بی هدف تلف کنند.

خواندن تاروت ذاتی اسفند

کارت تاروت: کارت نه فنجان

اسفند ماهی های عزیز از لحظات سبکی در کنار عزیزانتان لذت خواهید برد. رضایت عاطفی از طریق یک رابطه سالم حاصل می شود. ذهنیت شاد شما در شخصیت شما منعکس خواهد شد. عشق و توجه عزیزان شما بزرگترین نقطه قوت شماست. کسانی که به دنبال عشق هستند، فرد مناسب را در زندگی پیدا خواهند کرد. روابط موجود بالغ تر و شدیدتر خواهند شد. ممکن است در زمینه حرفه ای نیز خبرهای خوبی بیاید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا