اخبار روز

تل آویو به اسرائیلی ها در منطقه نسبت به خطر انتقام جویی ایران هشدار داد

در اطلاعیه ای که در سایت وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی منتشر شد، به شهروندان اسرائیلی در جمهوری آذربایجان، ترکیه، ارمنستان و ترکمنستان نسبت به تهدیدات ایران هشدار داده شد و آنها را به خویشتنداری دعوت کرد. .

در پی حملات تروریستی تل آویو و تهدید تهران به پاسخ، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به شهروندان این رژیم در کشورهای منطقه هشدار داد و از آنها خواست احتیاط کنند.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه ای که در سایت وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی منتشر شد، به اتباع اسرائیلی در جمهوری آذربایجان، ترکیه، ارمنستان و ترکمنستان نسبت به تهدیدات ایران هشدار و تاکید شد. شما باید مراقب باشید.

بر اساس گزارش APA، در این پیام آمده است که این تهدیدها ممکن است «هم علیه شهروندان اسرائیلی و هم علیه نمادهای دولتی» باشد.

پیش از این نیز ارتش رژیم صهیونیستی از شهروندان و نظامیان خود خواسته بود که گرجستان و جمهوری آذربایجان را ترک کنند، زیرا از واکنش ایران به حمله تروریستی خود برای ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران می ترسند.

پس از اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در ترور شهید هانیه در تهران، جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که به طور قطع به این اقدام و تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا