اخبار ارز دیجیتال

چین‌لینک در مسیر شکوفایی؛ برای رشد ۵ تا ۱۰ برابری قیمت LINK آماده شوید!

قیمت ارز دیجیتال چین‌لینک (LINK) با یک رشد ۴ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۱۰.۵۸ دلار رسیده و ارزش بازار آن هم به بیش از ۶.۴۴ میلیارد دلار افزایش یافته است.

در همین حال، حجم معاملات روزانه این ارز با افتی ۱۱ درصدی به ۲۱۳ میلیون دلار کاهش یافته است.

 

به گزارش رمز ارز نیوز، به گفته تحلیلگران، چین‌لینک یکی از پنج توکن با پتانسیل بالای رشد به شمار می‌رود. با توجه به احساسات مثبت حاکم بر بازار، این ارز دیجیتال در آستانه یک رالی عظیم قرار دارد و انتظار می‌رود ارزش آن تا سال آینده به شدت افزایش یابد.

چین‌لینک با قابلیت اتصال بلاکچین‌ها به داده‌های واقعی، ارزشی متمایز در اکوسیستم ارائه می‌کند. توکن LINK نقش حیاتی در این اکوسیستم ایفا می‌کند و برای پاداش‌دهی به کاربران و افزایش امنیت شبکه به کار می‌رود.

ترکیب راه‌حل‌های درون زنجیره‌ای و خارج از زنجیره، تبادل کارآمد و قابل اعتماد داده‌ها را در اکوسیستم چین‌لینک تضمین می‌کند.

قیمت این توکن در حال حاضر بین دو سطح حمایت و مقاومت ۸.۴۳ و ۱۱.۲۷ دلار در نوسان است، اما ممکن است به زودی تا ۵۰ دلار یا بیشتر رشد کند. همچنین، کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که این ارز دیجیتال طی ۳ سال آینده با رشدی ۵ تا ۱۰ برابری مواجه شود.

پذیرش فزاینده چین‌لینک و گسترش نقش کلیدی آن در دنیای بلاکچین و ارزهای دیجیتال، می‌تواند مسیر صعودی قیمت LINK را هموارتر سازد.

در همین حال، طی یک همکاری با سوپر‌استیت (Superstate)، یک شرکت مدیریت دارایی با مجموع ثروت ۱۰۳ میلیون دلاری، چین‌لینک قصد دارد خدمات خود را به بخش اقتصاد سنتی نیز گسترش دهد.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا