اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

نامزد‌های تهیه کنندگی جایزه امی مشخص شدند/ از برد پیت تا سلنا گومز

برگزارکنندگان جایزه امی، نامزدهای تهیه کنندگی را در بخش های درام، کمدی و مینی سریال‌ معرفی کردند.

به گزارش  برنا؛ جوایز امی، نامزد‌های تهیه‌کنندگان را برای بخش‌های درام، کمدی و مینی سریال‌ها اعلام کرده است و در این اسامی شگفتی‌هایی وجود دارند که شاید بسیاری از مخاطبان را شگفت زده کنند.

ورایتی نوشت؛ متی متسون که با نقش برجسته‌اش در فیلم کمدی «خرس» شناخته می‌شود، نامزدی بازیگری نقش مکمل را از دست داد. با این حال، او اولین نام امی خود را به عنوان تهیه کننده برای نمایش «آشپزی موفق» دریافت کرد که می‌تواند اولین برد او را به ارمغان آورد.

شاید نام آشنا نباشد، اما گرت باش؛ تهیه‌کننده که برای اولین بار برای اثر «شب» در سال ۲۰۱۷ نامزد شد، به‌عنوان اولین تهیه‌کننده‌ای که سه نمایشنامه‌نامه را در همان سال نامزد دریافت جایزه کرد، تاریخ ساز شد. او امسال برای مینی سریال محدود نتفلیکس «ریپلی» و کمدی‌های FX با نام‌های «سگ‌های رزرو شده» و «آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم» نامزد امی شده است.

همچنین تایکا وایتیتی، همکار گرت باش در FX، به‌عنوان اولین تهیه‌کننده بومی، دو نامزدی در بخش کمدی برای «سگ‌ها» و «سایه‌ها» را دارد.

وایس و دیوید بنیاف که بیشتر به عنوان ذهن‌های پشت سر «بازی تاج و تخت» شناخته می‌شوند، دومین نامزدی سریال درام خود را برای اقتباس علمی تخیلی نتفلیکس با عنوان «۳ مشکل بدن» به دست آوردند. ریان جانسون در میان ۲۱ تهیه‌کننده دیگر نامزد شده برای این سریال، اولین بار است که نامزد امی می‌شود.

تیم تهیه کننده «۳ مشکل بدن» همچنین شامل روزاموند پایک بازیگر به عنوان تهیه کننده اجرایی، در کنار برد پیت، دد گاردنر و جرمی کلاینر هستند.

همانطور که قبلا توسط ورایتی گزارش شده بود، سلنا گومز پرنامزدترین تهیه کننده لاتین در تاریخ امی است و امسال نیز سومین نامزدی متوالی خود را برای مجموعه کمدی معمایی شرکت Hulu به نام «فقط قتل‌های داخل ساختمان» به دست آورده است. علاوه بر این، او اولین نامزدی بازیگری خود را به عنوان بازیگر اصلی این کمدی دارد. استیو مارتین و مارتین شورت در کنار سلنا گومز در بخش نامزد‌های بازیگری قرار دارند. 

رای گیری نهایی امی از ۱۵ تا ۲۶ آگوست برگزار می‌شود.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا