اخبار روز سینما

این بازیگران مطرح در یک فیلم کوتاه حضور داشتند







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین؛ “دی NA» این فیلم ساخته بهادر زمانی برای اولین بار در روز شنبه هفتم تیر به نمایش درآمد مرداد 1403 در جشنواره ملی انرژی تهران به نمایش در می آید.

«داوود، نصیر، عاطفه» با نام های اختصاری با عنوان «این آی». یکی از برگزیدگان جشنواره انرژی در روز شنبه 27 مرداد از ساعت 16 در پردیس باغ کتاب تهران پخش می شود.

به گزارش مشاوره پروژه، همایون ارشادی، گوهر خیراندیش، بهرام ابراهیمی، نسرین مقانلو، شبنم قربانی، پوریا محمدزاده و دریا مقبلی مقابل دوربین رزبه رایگا به ایفای نقش پرداختند.

“دی NA که روایتی از روابط بین اعضای یک خانواده متوسط ​​شهری است، به نقد معضلات اجتماعی این روزهای شهرنشینی می پردازد. بهادر زمانی فیلمنامه این اثر را نوشته و حنیف ثاروری تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته است.

سایر عوامل تولید این فیلم فیلم کوتاه: فیلمبردار: روزبه رایگا، دستیار دوربین اول: هاشم درزی، برنامه ریز: آیدا کنی، دستیار کارگردان: نوید همایونی، مدیر تولید: وحید رحمتی، دستیار تهیه کننده: اکبر محمدی، تدوین: بهادر زمانی و طلا کرباسی، تصحیح رنگ و نورپردازی: حسن نجفی منش صدابردار: ندا محسنی، صدابردار: عرفان رضایی، طراح صحنه و لباس: نفیسه ناصر نیا، طراح صحنه: محمد ملازینل، طراح پوستر: امیرحسین بوریان، سرمایه گذاران: محمد خوشبو و بهادر زمانی، مشاور رسانه ای: گحاغ آراکس . دفتر تولید: فلات مرکزی.

اولین جشنواره ملی انرژی از 27 تا 29 مرداد این ماه در پردیس باغ کتاب تهران برگزار می شود. هدی زین العابدین، رعنا آزادی ور، حسن معجونی، هوتن شکیبا و پریناز ایزدیار هیئت داوران بخش فیلم این رویداد هستند.

دی NE




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا