اخبار روز سینما

اکران فیلم سودابه + کاری متفاوت از خالق معنوی و جذاب

به گزارش پی ام آپ به نقل از روابط عمومی، «سودابه» با نام قبلی «بازیچه» یک ملودرام جنایی است که داستانی اسرارآمیز را در پس زمینه ای جذاب روایت می کند.

آرمان درویش، ساناز سعیدی، رضا مولایی، آناهیتا درگاهی، رویا تیموریان و حضور افتخاری رضا بابک و ستاره اسکندری بازیگران فیلم سودابه هستند.

داستان «سودابه» به دنبال مهرداد با بازی آرمان درویش است که با سودابا، خواهر دوست و همکارش سیامک ازدواج می کند و او را به خانه قدیمی شان می برد تا با مادرش زندگی کند. در آنجا با حوادثی روبرو می شوند. بسیاری از اتفاقات عجیب …

محمدعلی سجادی کارگردان فیلم «سودابه»، «بازجویی از یک جنایت»، «اتریک»، «جنایت»، «شیفته»، «شوریده»، «مخمصه» و… را به مخاطبان سینما تقدیم کرد. رگرسیون متفاوت از روان درام های جنایی در “سودابه”.

فیلم سینمایی سودابه به کارگردانی پردیس سینمایی حویضه مشهد و توزیع کننده موسسه رسانه فیلمسازان مولود به کارگردانی حبیب اسماعیلی در سینماها اکران می شود.

فهرست بازیگران فیلم «سودابه» به شرح زیر است: تهیه کننده، نویسنده، تدوین و کارگردان: محمدعلی سجادی/ صداپیشگی همزمان: امیر عاشیق/ طراح صحنه: عباس عباسی/ طراح صحنه و لباس: جهانگیر میرزاجانی/طراحی و آهنگسازی صدا. : محمود موسوی نژاد /آمور تولید: مصطفی سجادی/آهنگساز: کارن همایونفر/مدیر تصویربرداری:روزبه رایگا/مدیریت تبلیغات و اطلاع رسانی:گروه مدیاژورنال/انتشار: موسسه رسانه ای فیلمسازان مولود.

به پرده سینما "سودابه" + اثری متمایز از خالق معنوی و جذاب

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا