اخبار روز سینما

کلیپ رسمی از فیلم The Crow منتشر شد

نخستین کلیپ رسمی از فیلم The Crow یک نبرد خونین و حماسی در یک خانه اپرا را نشان می‌دهد که این شخصیت توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

این کلیپ جدید که خانه اپرا نام دارد، صحنه‌ای از فیلم را نشان می‌دهد که در آن «اریک»/کلاغ (با بازی بیل اسکاشگورد) در حین اجرای یک اپرا در یک تئاتر مجلل، به سوی هدف خود، «ماریان» (با بازی لورا بیرن)، که دست راست رئیس جنایتکار «وینسنت روگ» (با بازی دنی هیوستون) است، حرکت می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: تریلر فیلم The Crow منتشر شد

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


کلیپ رسمی از فیلم The Crow منتشر شد

در کلیپ رسمی فیلم کلاغ ، «اریک» با استفاده از قابلیت جاودانگی خود (که ممکن است موقت باشد)، در یک نبرد بی‌رحمانه با تیم محافظان حرفه‌ای «روگ» درگیر می‌شود و با وجود اینکه بارها مورد اصابت گلوله و ضربات چاقو قرار می‌گیرد، به کشتن راه خود ادامه می‌دهد.

در همین حال، برخی از تماشاگران ثروتمند اپرا همچنان به تماشای نمایش مشغول هستند که تولیدی سورئال و بازتابی از داستان عشق «اریک» و «شلی» (با بازی اف‌کی‌ای تویگز) در میان نیروهای جادویی و مرگ است.

این کلیپ با صحنه‌ای به پایان می‌رسد که «اریک» به سوی بالکن جایی که ماریان نشسته است، می‌رود؛ اما با موج جدیدی از نگهبانان مواجه می‌شود و پس از دریافت گلوله‌های متعدد به زانو می‌افتد.

برای مشاهده کلیپ رسمی فیلم کلاغ، فیلترشکن خود را روشن کنید:

کلاغ که اولین‌بار به صورت کمیک توسط «جیمز اوبار» خلق شد، در سال 1994 به سینما راه یافت که با موفقیت تجاری و فرهنگی بزرگی همراه بود و به درآمد 94 میلیون دلار دست یافت. این فیلم با وجود چندین بازسازی و دنباله‌های بعدی، همچنان جایگاه ویژه‌ای در تاریخ سینما دارد.

ریبوت The Crow قرار است در تاریخ 23 اوت 2024 (2 شهریور 1403) به سینماها عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این کلیپ از فیلم کلاغ چیست؟ آیا این نسخه اصلی این فیلم را تماشا کرده‌اید؟ به نظر شما این  لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Comickbook

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا