اخبار روز سینما

تریلر جدیدی از فیلم Lee منتشر شد

تریلر فیلم Lee ، ساخته‌ی «الن کوراس» که بیوگرافی عکاس جنگ جهانی دوم، «لی میلر» است، بازیگران دیگری همچون «ماریون کوتیار»، «آندریا ریزبورو»، «نومی مرلان» و «اندی سامبرگ» را نیز به نمایش می‌گذارد.

حتی در میان بمباران و گلوله‌ها، «کیت وینسلت» در نقش «لی»، در جدیدترین تریلر Lee ، با تبعیض جنسیتی بین خبرنگاران جنگ جهانی دوم نیز مبارزه می‌کند. در این فیلم بیوگرافی ساخته‌ی «الن کوراس» برای شبکه‌ی اسکای، «کیت وینسلت» نقش «لی میلر»، خبرنگار واقعی جنگ آمریکایی را بازی می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Lee منتشر شد

«کیت وینسلت» در اوایل تریلر، در حالی که می‌خواهد جنایات نازی‌ها را مستند کند، از سردبیر مجله‌ی ووگ (با بازی آندریا ریزبورو) می‌پرسد:

فقط می‌خواهم سهم خودم را انجام دهم. چرا مردان باید تصمیم بگیرند که این چیست؟

«لی میلر» با غلبه بر موانعی که بر سر راه زنان برای کار در خط مقدم به عنوان خبرنگار جنگی وجود داشت، توانست تصاویر کلیدی از زمان جنگ را برای مجله‌ی ووگ بریتانیا، از جمله ویرانی‌های ناشی از بمباران هوایی آلمان و پیامدهای آن روز را نشان دهد.

شخصیت «کیت وینسلت» در یک جا، در حالی که تصاویر هولناک جنگ روی صورت محتاط او نقش بسته، می‌گوید:

حتی زمانی که می‌خواستم نگاه نکنم، می‌دانستم که نمی‌توانم.

صدای او متعلق به سال 1977 است؛ زمانی که «لی» مسن‌تر، دوران حرفه‌ای نترسانه‌ی خود را در زمان جنگ برای «تونی»، روزنامه‌نگار جوانی که «جاش اوکانر» نقش او را بازی می‌کند، نشان می‌دهد.

در تریلر فیلم لی همچنین «اندی سامبرگ» در نقش «دیوید ای. شرمن»، عکاس مجله‌ی لایف، «اسکندر اسکاشگورد» در نقش نقاش و عکاس سوررئالیست انگلیسی، «رولاند پنروز» و «ماریون کوتیار» در نقش «سولانج دِین»، مدیر بخش مد مجله‌ی ووگ فرانسه و دوست «لی»، به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم اورجینال شبکه‌ی اسکای، در تاریخ 13 سپتامبر 2024 (23 شهریور 1403) در سینماهای انگلستان و ایرلند به نمایش در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم لی چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا