اخبار روز سینما جهان

بهترین سریال‌های کمدی-رمانتیک کره‌ای دربارۀ عشق بین شخصیت‌های متضاد

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، تنها چند هفته از پایان سریال «گانگستر شیرین من» می گذرد، اما طرفداران سریال های کره ای در سراسر دنیا جای خالی این سریال جذاب را واقعا احساس می کنند. بسیاری از مردم عاشق رابطه خاص و متفاوت بین سئو جی هوان (ام تائه گو) و گو یون ها (هان سون هوا) شدند. این سریال تنها نیست یکی یکی از شیرین‌ترین زوج‌های دنیا، درام K-درام را به ما می‌دهد، اما با ۱۶ قسمت پر از لحظات کمدی، تماشاگر را می‌خنداند و لذت زیادی می‌برد.

به گزارش فرادید؛ به همین دلیل در اینجا سه ​​سریال کره ای را معرفی کرده ایم که فضایی مشابه با این سریال دارند؛ و البته برای کسانی که «گانگستر شیرین من» را ندیده اند، داستان این سریال را هم توضیح داده ایم. سریال های موجود در این لیست را تماشا کنید و لذت ببرید!

1. دالی و شاهزاده مغرور

یکی یکی از شخصیت های اصلی این سریال جین مو هاک (با بازی کیم مین جائه) پسر دوم خانواده ای است که رستوران های زنجیره ای را اداره می کنند. او تحصیلات ضعیفی دارد، اما توانایی فوق العاده ای در کسب درآمد دارد. در طرف دیگر کیم دال لی (با بازی پارک گیو یونگ) قرار دارد که محقق هنر و متصدی گالری هنری خانوادگی آنهاست. او می تواند به 7 زبان مختلف صحبت کند و شخصیت خوبی دارد، اما در انجام کارهای خانه مانند آشپزی خیلی خوب نیست.

جین مو هاک و کیم دال لی یک بار بدون اطلاع از پیشینه یکدیگر به طور اتفاقی با هم ملاقات می کنند و احساسات خوبی نسبت به یکدیگر ایجاد می کنند. اما پس از مدتی، زمانی که گالری هنری خانواده دالی در حال ورشکستگی و طعنه‌آمیز است، دوباره همدیگر را ملاقات می‌کنند یکی یکی از طلبکاران آنها خانواده Mu-Hawk است. این ملاقات دوباره به یک رابطه پیچیده و جذاب بین آنها منجر می شود.

2. خرید پادشاه لویی

بهترین سریال کره ای کمدی-عاشقانه درباره عشق بین شخصیت های مقابل

داستان این سریال درباره مرد جوانی به نام لویی (با بازی سئو این گوک) است. وارثی ثروتمند که تنها هدفش در زندگی پر زرق و برقش این است که روزهایش را با خرید آنلاین محصولات منحصر به فرد بگذراند. او توانایی بسیار ویژه ای در تشخیص کیفیت و منحصر به فرد بودن محصولات دارد. اما یک روز به دلیل یک حادثه مرموز حافظه خود را از دست می دهد. در همین حین با بوک شیل (با بازی نام جی هیون) آشنا می شود. زنی ساده و پرانرژی اهل روستا که در ابتدا از عادات خرج کردن لویی شگفت زده می شود و تصمیم می گیرد به او یاد بدهد که فقط مایحتاج اولیه اش را بخرد. اما در طول مسیر، خود بوکشیل همچنین می‌آموزد که نیازهای اساسی برای همه یکسان نیست، زیرا به ارزش‌ها و باورهای شخصی هر فرد بستگی دارد. این سریال یکی یکی از خنده دارترین سریال های کره ای سال های اخیر با موقعیت های جالب و طنز است.

3. Gauss Electronics

بهترین سریال کره ای کمدی-عاشقانه درباره عشق بین شخصیت های مقابل

این داستان به زندگی کاری و عشقی کارمندان جوان بخش بازاریابی در شرکت گاوس الکترونیک می پردازد و باز هم مانند دو سری قبلی درباره ملاقات شخصیت های مقابل و جذب آنها به سمت یکدیگر است. لی سانگ سیک (با بازی کواک دونگ یئون) شخصیت روشن و شادی دارد، اما نسبت به خلق و خوی دیگران بی احساس است و اغلب ناخواسته باعث ایجاد مشکل در دفتر می شود. Cha Na-rae (با بازی Ko Seung-hee) نایب مدیر است و دارای خلق و خوی داغ است. بک ما تان (هیون سونگ) پسر خانواده ای است که یک شرکت بزرگ را اداره می کنند اما زیاد پرحرف نیستند. گان گانگ می (کانگ مین آه) به عنوان زیباترین کارمند زن شرکت نیز شناخته می شود، اما گاهی اوقات او به یک فرد کاملاً متفاوت تبدیل می شود.

4. مافیای شیرین من

بهترین سریال کره ای کمدی-عاشقانه درباره عشق بین شخصیت های مقابل

سئو جی هوان (با بازی ام تائه گو) یک گانگستر سابق است اما این زندگی را رها کرده و اکنون مدیرعامل یک شرکت است. او سعی می کند باندهای جنایتکار را متلاشی کند و اعضای باندی را که از زندان آزاد شده اند را به خدمت بگیرد تا به آنها کمک کند تا زندگی بهتری داشته باشند.

از سوی دیگر، Go Eun-ha (با بازی Han Sun-hwa) یک کانال یوتیوب برای کودکان راه اندازی می کند. او می‌خواهد بر اساس خاطرات کودکی‌اش از پسری در همسایگی‌شان که با او بازی می‌کرد، عشق و شادی را به مخاطبانش منتقل کند. روزی بر اثر اتفاقی کوچک، مسیر این دو نفر با هم برخورد می‌کند و پیچ‌های دراماتیک جالبی را به همراه دارد.

۵۷۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا