اخبار روز سینما جهان

برد پیت گام‌های آخر بازیگری را برمی‌دارد/ بازنشستگی در کار نیست

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، برد پیت در سال 2022 زمانی خبرساز شد که در مصاحبه ای گفت که احتمالاً با ورود به مراحل پایانی بازیگری، کار سینمایی اش رو به پایان است. این اظهارات منجر به این تصور شد که پیت به بازنشستگی فکر می کند، اگرچه او بعداً روشن کرد که این تصور با آنچه که واقعاً منظورش بود فاصله زیادی داشت.

بر اساس این گزارش مهر به گزارش ورایتی، حالا برد پیت در یک مصاحبه طولانی با جورج کلونی ظاهر شد و یک بار دیگر گفت که فکر می کند بعد از 2 سال کارش کند می شود، اما به این معنی نیست که این حرفه را ترک خواهد کرد. گفت: من همچنان در همان مسیر هستم و همان حس را دارم. واقعاً فقط سعی می کنم از افرادی که دوستشان دارم لذت ببرم و فقط زندگی می کنم.

پیت در توضیح مراحل پایانی توضیح داد: منظورم فصل ها بود. وقتی وارد این می شوید، همه چیز در حال کشف است، واقعاً هیجان انگیز و جالب و دردناک و افتضاح است، همه اینها. بعد وقتی اجازه ورود به قسمت های جدی را گرفتی، تبدیل به یک بازی دیگر می شود، شامل مسئولیت ها و چیزهایی که باید به آنها پاسخ دهی، اما فرصت و لذت کار با افرادی را داری که واقعا به آنها احترام می گذاری، و حالا این مرحله است. ; این سالهای آخر چه خواهد بود؟

من پدر و مادرم را می بینم … در دهه 80 بدن ضعیف تر می شود. با این حال، من به فرانک گری (معمار و طراح کانادایی) نگاه می کنم، او دوست داشتنی ترین مرد است و در 95 سالگی هنوز هنر عالی و خانواده ای زیبا دارد، و فکر می کنم این نوعی فرمول برای خلاق ماندن و ادامه عشق به زندگی است. .

پیت که همچنان یک ستاره محبوب هالیوود است، علاوه بر “گرگ ها” که در آن با کلونی همبازی بود، درام مسابقه ای فرمول یک را نیز دارد که قرار است در سال 2025 اکران شود.

زمانی که کوئنتین تارانتینو برای اولین بار در مورد آخرین قدم ها صحبت کرد، که در فیلم های روزی روزگاری در هالیوود و حرامزاده های بی آبرو با هم کار کرده بود، ابراز تاسف کرد که وقتی پیت بازیگری را رها کرد، صنعت سینما “یکی از آخرین ستارگان بزرگ باقی مانده” از دست خواهد داد.

تارانتینو در آن زمان در مورد پیت گفت: “او نژاد متفاوتی از انسان است و صادقانه بگویم، فکر نمی کنم بتوانید واقعاً آن را توصیف کنید، زیرا مانند توصیف درخشندگی یک ستاره است.” وقتی داشتیم Dishonorable Damnation را می ساختیم متوجه این موضوع شدم. وقتی براد روی صحنه بود، احساس نمی کردم دارم از منظره یاب نگاه می کنم، احساس می کردم دارم فیلمی را تماشا می کنم. فقط حضور او در چهار گوشه کادر این تصور را ایجاد کرده بود.

«گرگ‌ها» از 27 سپتامبر در اپل تی‌وی نمایش داده می‌شود و تنها یک هفته قبل از آن، از 20 سپتامبر، در سینماها اکران خواهد شد.

در همان زمان، جوایز امی رسما نامزدهای تهیه‌کنندگان را در بخش‌های درام، کمدی و سریال کوتاه اعلام کرد.

۵۷۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا