اخبار روز

حمایت شدید یکی از نزدیکان جلیلی از وزیر پیشنهادی پزشکیان

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، شهرام یزدانی سخنگوی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با انتشار بیانیه ای در خصوص اهمیت رای قاطع و بالا به دکتر جلیلی گفت: محمدرضا ظفرقندی از وزیر پیشنهادی بهداشت حمایت کرد.

به گزارش جماران، متن این بیانیه به شرح زیر است:

دستیابی به اهداف عالی نظام سلامت از جمله اثربخشی و کیفیت سیاستگذاری، مدیریت یکسان و مؤثر سلامت، نظام جامع و مؤثر سلامت اولیه، شفاف سازی حدود تعهدات دولت در ارائه خدمات سلامت، مشارکت مالی عادلانه آحاد جامعه. در تامین منابع نظام سلامت، عدم تحمیل هزینه های هنگفت خدمات سلامت به خانواده ها، بهینه سازی پیامدهای سلامت به دلیل محدودیت منابع مالی نظام سلامت، کاهش بار بیماری های منتسب به عوامل خطر سلامت، سبک زندگی سالم، اجتماعی بالا سرمایه به عنوان پایه سلامت اجتماعی، فرهنگ غنی سلامت، هرم جمعیتی بهینه و افراد سالم در بستر اکوسیستم سالم نیازمند اصلاحات همه جانبه و اساسی در نظام بهداشت و درمان کشور و نظام های مرتبط است.

بخشی از این اهداف را می توان از طریق حاکمیت درون بخشی و بخش بزرگتری از طریق رهبری فرابخشی به دست آورد. البته این اصلاحات همه جانبه تنها در صورتی امکان پذیر است که در رأس نظام سلامت، وزیری قوی با صلاحیت های رهبری بالا باشد.

خوشبختانه دکتر ظفرخندی وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان دولت چهاردهم دارای ویژگی هایی مانند کاریزمای فردی، دانش مدیریتی و تجربه فراوان است اما برای پیشبرد برنامه های خود نیازمند اعتماد و حمایت مردم است.

رای اعتماد صریح به وی در مجلس نشان از حمایت قاطع نمایندگان مردم دارد و این فرصت را به وی می دهد تا برنامه ها و اصلاحات مورد نظر خود را با قوت و اطمینان فراوان اجرا کند. این حمایت مجلس نه تنها به پیشبرد اهداف نظام سلامت کمک می کند، بلکه منجر به بهبود سلامت کلی جامعه و کیفیت زندگی مردم می شود.

29219

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا