اخبار روز سینما

اکران فیلم بدون وقت قبلی

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام فیلم: Walk-in Movie

ژانر: درام

کارگردان: بهروز شعیبی

تهیه کننده: محمود بابایی

نویسنده: فرهای توحیدی-مهدی تراب بیگی

سال انتشار: 1400 (فجر) – 1401 (انتشار عمومی)

محصول کشور: ایران

با نگاهی به یکی از داستان های مصطفی مستور

بازیگران:

پگاه آهنگرانی

مصطفی زمانی

الهام گرفته شده است

ابر صابر

طرفدار ترابی

رضا صابری

آمین من

محمد کیانی

عرفان ابراهیمی

خلاصه فیلم

داستان فیلم درباره دختری به نام یاسمن است که پس از سال ها به دلیل فوت پدرش از آلمان به ایران بازگشت. پسرش اوتیستیک است و همین امر باعث می‌شود سفر او سخت شود. یاسمین هیچ شناختی از پدرش ندارد و میراثی که پدرش برایش به جا گذاشته بیش از این او را شگفت زده می کند…

الهام کردا در فیلم راهپیمایی

در مورد فیلم

بدون قرار قبلی در سال 1400 فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی محمود بابایی در ایران تولید شد. بدون قرار قبلی این ششمین فیلم بلند شعیبی در مقام کارگردان است که فیلمنامه آن توسط فرهاد توحیدی و مهدی طرابیگی با نگاهی به یکی از داستان های مصطفی مستور نوشته شده است. پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، الهام کردا، حامی ترابی، رضا صابری، امین میری، محمد کیانی، عرفان ابراهیمی و صابر ابر بازیگران آن هستند.

بدون قرار قبلی 18 بهمن 1400 در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و در آنجا دو جایزه گرفت. این فیلم 18 است خرداد 1401 در سینماهای ایران اکران شده است.

بهروز شعیبی در خرداد ۱۴۰۱ با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد که کلیپ سلام احمد مهدوی دامغانی در ابتدای شوکران انگیزه بزرگی برای ساخت این فیلم بوده است. اشاره شعیبی به تنها گفت و گوی احمد مهدوی دامغانی با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در برنامه شکران شبکه چهار بود که در آن با بیانی گریان و نوستالژیک از ایران و خراسان یاد کرد و بر علی بن موسی الرضا درود فرستاد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا