اخبار روز سینما

کشور قطر اکران فیلم It Ends With Us ممنوع کرد

اکران فیلم It Ends With Us در قطر ممنوع شد، در حالی که این فیلم به تازگی در سینماها پخش شده و با نقدهای متفاوتی روبه‌رو است.

فیلم درام رمانتیک It Ends With Us با بازی «بلیک لایولی» در قطر ممنوع شده است. به گزارش «Los Angeles Times»، کمیته سانسور این کشور به دلیل صحنه‌های بوسه در فیلم، تصمیم به ممنوعیت آن گرفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


کشور قطر اکران فیلم It Ends With Us ممنوع کرد

این فیلم که بر اساس کتاب پرفروش 2016 نوشته کولین هوور ساخته شده، داستان زنی را روایت می‌کند که در یک مثلث عشقی با شریک زندگی آزارگر و عشق دوران کودکی‌اش گرفتار می‌شود.

اکران فیلم It Ends With Us

«بلیک لایولی» و «رایان رینولدز» اخیراً به عنوان اولین زوج متاهل توانسته‌اند در باکس آفیس ایالات متحده به رتبه اول دست یابند.

به تازگی فاش شده که «رایان رینولدز» یکی از صحنه‌های کلیدی فیلم It Ends With Us را نوشته است. این صحنه شامل ملاقات شخصیت «لایولی» با «رایل»، بازی شده توسط «جاستین بالدونی» می‌شود.

«جاستین بالدونی» نیز کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. «لایولی» در این باره گفت:

صحنه نمادین روی سقف، واقعاً توسط شوهرم نوشته شده و کسی نمی‌دانست؛ اما حالا شما می‌دانید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ممنوع شدن اکران فیلم It Ends With Us در کشور قطر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: NME

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا