اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ / فال حافظ فردا پنجشنبه 25 مرداد 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین فال حافظ سرشار از خرد و عمق انسانی است و از خواندن و تفسیر فال حافظ برای راهنمایی و پیش بینی آینده استفاده می شود. یکی این یکی از سنت های قدیمی و رایج مردم ایران است که معتقدند اشعار حافظ می تواند راهگشا و راهگشای مشکلات و معضلات زندگی باشد. هر فردی می تواند برای یافتن پاسخ سؤالات خود به فال حافظ مراجعه کند یا در زندگی به دنبال فراوانی و خوشبختی باشد و از اشعار او برای راهنمایی و تأمل استفاده کند.

طالع بینی تولد فروردین

دو دوست باهوش و قدیمی

سرگرمی و کتاب و گوشه چمن

من این مقام را به دنیا و آخرت نمی دهم.

با اینکه هر بار به سمت نخست وزیری افتادند

ترجمه

تعبیر امروز فال حافظ نشان می دهد که شما زندگی آرام و شادی دارید، از هر نعمتی به اندازه کافی بهره می برید و این برای شما گنجینه ای ارزشمندتر از تمام گنج های دنیاست و اگر این آرامش را به ثروت دنیوی بفروشید، باعث می شود. بسیار ارزشمند باشد شما آن را ارزان فروختید و آنچه از دست داده اید در مقایسه با آنچه به دست آورده اید بسیار ناچیز است. پس از زندگی خود لذت ببرید زیرا زندگی واقعی همان چیزی است که شما دارید.

طالع بینی تولد اردیبهشت ماه

یارم جامی در دست به دیر مغان آمد

مست از می، مست از نرگس

بالاخره من چه بگویم چون خودم را نمی شناسم؟

من هر چه می گویم با او موافقم زیرا او

ترجمه

تعبیر فال حافظ امروز نشان می دهد که اگر ناامید نشوید و از نو شروع کنید، مطمئن باشید به خوشبختی و سعادت دست خواهید یافت، حتی اگر دیگر آن موقعیت اولیه را نداشته باشید.

طالع بینی تولد خرداد

هنوز از آرزوی لبانت برنگشتم

من به جام امید دارم هنوز درد زیادی دارم

روز اول دین من به ذهن شما خطور کرد

در این مورد چقدر طول می کشد؟

ترجمه

فال حافظ امروز نشان می دهد که شما بسیار عاشق هستید، روزها و شب های پر از غم و دوری ندارید، بلکه سعی می کنید کمی واقع بینانه فکر کنید. ظاهر ممکن است برای شما شغلی ایجاد کند، مراقب باشید، به بیراهه نروید.

طالع بینی تولد تیر

جز اینکه دین و علم را از دست می دهم

بیا به خاطر عشقت بگو کجا میروم

با اینکه زندگی من خرمن بود، غم تو تسلیم باد شد

عزیزم من عهدم را زیر پا نکردم.

ترجمه

فال امروز حافظ می گوید شما فردی صادق و صبور هستید که همیشه به قول هایی که به دیگران می دهید وفادار می مانید. دوران سختی را پشت سر می گذارید و وضعیت شما مساعد نیست، اما امیدتان را از دست ندهید. به زودی بر مشکلات و مشکلات غلبه خواهید کرد و روزهای خوشی در انتظار شما خواهد بود. به خداوند اعتماد کن که دیر یا زود تمام خوشبختی ها بر دوش تو خواهد بود.

طالع بینی تولد مرداد

قلب من پر از عشق و هیجان است

دروغ، وعده و دعوای رنگارنگ

عمویت را با خود به زمین می برم

بنین تا زمانی که به خاک تبدیل شود معطر است.

ترجمه

در تعبیر فال حافظ زندگی بدون عشق پوچ و غیر قابل تحمل است. دوستان خود را امتحان کنید تا از صحت آنها مطمئن شوید. با کسانی که ادعای دوستی و محبت دارند دوست نباش. به آنچه دارید راضی باشید و از هدر دادن دست بردارید. غرور و خودخواهی را از خود دور کنید. همیشه امیدوار باشید و وعده های جعلی و رنگارنگ دیگران را نادیده بگیرید.

طالع بینی تولد شهریور

شاید اگر دلم برای باد سیاه تنگ شود

بوی نیکی از زهد نمی آید

همه دنیا مرا از عشق منع می کنند

هر چه خدا بگوید انجام خواهم داد

ترجمه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که عاشق هستید و همه می خواهند شما را از این تصمیم و انتخاب منصرف کنند. مشاوره چیز خوب و پسندیده ای است، اما گاهی عقل و عشق متضاد یکدیگرند. در این مورد تصمیم خودت را بگیر انشاءالله هر چه خیر باشد می شود.

طالع بینی تولد مهر

یک قلب نامرئی و گیر کرده

چقدر غمگین بود که خاتمی دمش را از دست داد

هر درختی نباید فشار پاییز را تحمل کند

سرم غلام همت با این مرحله

ترجمه

فال حافظ امروز این تعبیر را دارد که تو همه چیز را می دانی پس چرا غمگینی؟ احترام خود را از دست ندهید سرمایه کوچک شما به بزرگترین سرمایه تبدیل می شود و این به برکت خرد و درایت شماست. از خدا بخواهید؛ شما را هم درمان می کند.

طالع بینی تولد آبان

خواب نقش تو را در کارگاه دیدم

من آن را در فرم شما ندیدم و نشنیده ام

هر چند آرزوی تو باد شمال باشد

من نتونستم به قد تو برسم

ترجمه

طالع بینی حافظ امروز نشان می دهد که شما مدت هاست برای تحقق نیت خود تلاش کرده اید و با تلاش فراوان تمام مشکلات را برطرف کرده اید و تمام هدف شما رسیدن به آن نیت است. مطمئن باشید که سالک به یابنده می رسد و تلاش شما بی نتیجه نخواهد بود. پس هرگز امید خود را برای فردایی بهتر از دست ندهید.

طالع بینی تولد آذر

ای دل، ریش من با لب تو شور شده است

دست نگه دار من دارم میرم خدا خیرت بده

من چرخ را می شکنم و ناخواسته می شوم

من کسی نیستم که در مورد چرخ فلک صحبت کنم

ترجمه

در تعبیر فال حافظ آمده است که شما دارای صفات خوبی هستید و اراده محکم شما را در شرایط سخت زندگی مصمم می کند. خدا را شکر که سعی کنید صادق باشید و برای رسیدن به رویاها و اهداف خود صادقانه عمل کنید. به زودی مشکلات و موانع برطرف می شود و قطعا به هدف خود خواهید رسید.

فال برای متولدین دی

اگر طالع بینی کمک کند، دامن شما را روی زمین می اندازم

اگر من ریسمان لطف را بکشم، او ریسمان شرافت را می کشد

این قلب پر امید من است که به هیچکس اهمیت نمی دهد

حتی اگر همین کلمه داستان من را همه جا می برد

ترجمه

فال حافظ امروز می گوید با اینکه افراد فریبکار و ریاکار شما را آزار داده و دلسرد کرده اند، اما از اطرافیان به تنگ آمده اید و به همه بدبین هستید، اما عینک بدبینی را از چشمان خود برداشته اید. اگر دیگران را دوست داشته باشید، دیگران نیز شما را دوست خواهند داشت، اما بدانید که با حفظ پاکی نیت و صداقت در کارتان می توانید به اهداف خود برسید.

طالع بینی تولد بهمن

صبح یک حدیث آرزویی می خواندم

تکیه بر لطف خدا بود

اگر در این بازار سودآور باشد، از درویش راضی است.

خدا نکنه من درویش باشم و شاد باشم

ترجمه

فال حافظ امروز نشان می دهد که زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد، گاهی در اوج خوشبختی و سعادت، گاهی در قعر بدبختی و رنج. این روزهای سخت و دردناک می گذرد، اما اگر صبور باشید و امیدتان را حفظ کنید، در آینده ای نزدیک آرزوهایتان برآورده می شود. بر خدا توکل کن و از تکبر بپرهیز. با خانواده و دوستان دلسوز در مسائل مشورت کنید و از طمع دوری کنید تا به خواسته قلبی خود برسید.

طالع بینی تولد اسفند

عزیزم تو حالت خوبه ولی داری میمیری

خوشحال باش که پیش رعنا میمیری

موفق باشید، از چشم بد دور باشید

فکر کنم بمیری

ترجمه

طالع بینی امروز حافظ می گوید شما فردی فداکار و مهربان هستید که تمام تلاش خود را برای دیگران انجام می دهد، هیچ وقت از هیچ چیز دست نمی کشد، اما دیگران از شما توقعات زیادی دارند و گاهی این توقعات غیرمنطقی است. با این حال، شما تمام تلاش خود را برای رسیدن به این موارد صرف می کنید. اینقدر ناراحت نباش و کمی به فکر خودت باش.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا