اخبار روز سینما

تریلر فصل چهارم سریال Only Murders in the Building منتشر شد

تریلر فصل چهارم سریال Only Murders in the Building با حضور «مریل استریپ» و بازگشت شخصیت‌ها، نوید روزهای هیجان‌انگیز و رازآلود جدیدی را می‌دهد.

«جان هافمن» خالق سریال Only Murders in the Building، در گفت‌وگو با «The Hollywood Reporter» از روند اضافه شدن «مریل استریپ» به تیم بازیگران فصل سوم سریال پرده برداشت. «هافمن» توضیح داد که برای او ضروری بود تا داستان فصل جدید را کاملاً درک کند و شخصیت «اولیور» که «مارتین شورت» نقش آن را ایفا می‌کند، بر اساس یک استاد تئاتر قدیمی‌اش طراحی شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فصل چهارم سریال Only Murders in the Building منتشر شد

«هافمن» افزود که در نظر داشتند ا«ولیور» یک نمایشنامه را به یک موزیکال تبدیل کند و برای این نقش نیاز به یک بازیگر برجسته داشتند. «هافمن» در جلسه‌ای با «دَن فوگلمان» و «جس روزنتال»، نام «مریل استریپ» را به عنوان گزینه ایده‌آل برای این نقش مطرح کرد. تیم تولید با شوخی به او گفتند که رسیدن به «استریپ» کار دشواری خواهد بود.

به طرز شگفت‌انگیزی، دو هفته بعد از این جلسه، «استیون مارتین» و «مارتین شورت» به «هافمن» خبر دادند که «مریل استریپ» تمایل خود را برای همکاری با آن‌ها ابراز کرده است. «استریپ»  اعلام کرده بود که اگر نقشی مناسب وجود داشته باشد، مایل به بازی در سریال خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فصل چهارم سریال Only Murders in the Building چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Hollywoodreporter

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا