اخبار روز

سوابق تحصیلی را می توان در صفحه ارزیابی مشاهده کرد

آموزش و پرورش اعلام کرد: دستاوردهای دوره در سامانه جامع آزمون سراسری قابل مشاهده است.

به گزارش مهر آموزش و پرورش اعلام کرد: دستاوردهای دوره در سامانه جامع آزمون سراسری قابل مشاهده است.

بر اساس اطلاعیه مرکز سنجش و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش، عملکرد تحصیلی در سامانه جامع آزمون سراسری قابل مشاهده است و در این مقطع از زمان اعلام نتایج، امکان درخواست برای آزمون مجدد وجود ندارد. .

اطلاعیه آموزشی به شرح زیر است:

برای تمامی متقاضیان ورود به دانشگاه آرزوی موفقیت داریم و از طریق سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.ir و از سراسری اطلاعیه “سابقه تحصیلی ضوابط پذیرش در مقاطع بالاتر” را برای رشته های آزمون 1403 داریم. بخش معاینه قابل مشاهده است. در این راستا لازم است داوطلبان به موارد زیر توجه کنند:

۱. گزارش سوابق تحصیلی شامل پنج نمره کلی است که به گروه های آزمایشی اصلی (علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی) و گروه های آزمایشی غیر اصلی (زبان ها و هنرهای خارجی) تقسیم می شود. از این ارزشیابی ها تنها نمره کل برای گروه یا گروه های آزمایشی منتخب ملاک رتبه بندی است. بخش دیگری از این گواهی شامل کلیه نمرات خام (نتایج امتحانات نهایی) دریافتی داوطلب می باشد که تنها نمرات دروس موثر هر گروه آزمایشی ملاک محاسبه نمره کلی عملکرد تحصیلی می باشد.

۲. برای متقاضیانی که در حین مشاهده و تأیید مدارک تحصیلی خود قبلاً درخواست بررسی کلیه نکات مدارک تحصیلی خود (نمرات، سال تحصیلی و …) را ارائه کرده اند، بررسی های لازم انجام شده و در صورت امکان در صورت عدم تطابق، تغییرات لازم در مجموعه داده های اعلام شده انجام شده است. بر این اساس، در این مقطع زمانی که نتایج اعلام می شود، امکان ارسال درخواست تجدید نظر وجود ندارد.

۳. سایر متقاضیانی که هنوز وضعیت پیشرفت تحصیلی خود را مشخص نکرده اند، این امکان را دارند که پیش از ارائه گواهینامه، به سادگی پیشرفت تحصیلی خود را مشاهده و تایید کنند. بدیهی است با توجه به اتمام مهلت مشاهده و بررسی مدارک تحصیلی، در این مرحله از اعلام نتایج، امکان ارائه درخواست برای بررسی مجدد مدارک تحصیلی وجود ندارد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا