اخبار روز سینما

برنامه‌های جدیدی برای فرانچایز ترمیناتور در راه است

فرانچایز ترمیناتور در سال‌های اخیر عملکرد خوبی نداشته است، اما «جیمز کامرون» برنامه‌هایی برای احیای این فرنچایز برجسته در دست دارد.

آخرین اثر ساخته‌شده در این فرنچایز، فیلم سینمایی Terminator: Dark Fate محصول سال 2018 بود. این فیلم با وجود اینکه عناصری کلیدی از گذشته این فرنچایز را در خود داشت و توانست واکنش‌های نسبتاً خوبی از سوی منتقدان دریافت کند، اما در گیشه موفق نبود و نتوانست به احیای این فرنچایز کمک کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


برنامه‌های جدیدی برای فرانچایز ترمیناتور در راه است

انیمه سریالی Terminator Zero جدیدترین پروژه ساخته‌شده در این فرنچایز محسوب می‌شود. «جیمز کامرون»، خالق این فرنچایز، اعلام کرده است که این اثر هیچ ارتباطی با ایده‌های جدید او ندارد و او در حال کار روی پروژه‌ای جدید برای این فرنچایز است، هرچند که او جزئیاتی از آن را فاش نکرد.

«جیمز کامرون» در مصاحبه اخیر خود درباره انیمه سریالی ترمیناتور صفر اظهار داشت:

این اثر جالب به نظر می‌رسد. رابطه من با این پروژه مشابه رابطه‌ام با پروژه The Sarah Connor Chronicles است؛ من دنیای جالبی را ایجاد کردم و اکنون افراد دیگر برداشتی متفاوت از آن را به نمایش گذاشته‌اند. نمی‌دانم برداشت آن‌ها چیست، چه چیز جذابی ارائه خواهند کرد و داستان را به کجا خواهند برد و مطمئناً کنجکاو هستم که نتیجه را ببینم.

«جیمز کامرون» در ادامه افزود:

من در حال کار روی پروژه خودم از فرنچایز ترمیناتور هستم که هیچ ارتباطی با این انیمه سریالی جدید ندارد. همانند سریال The Sarah Connor Chronicles، آن‌ها داستان خودشان را در این دنیای سینمایی پیش خواهند برد. مطمئناً دیدن موفقیت آن برای من بسیار جالب خواهد بود، اما این اثر هیچ ارتباطی با ایده‌های جدید من ندارد.

فرانچایز ترمیناتور

انیمه ترمیناتور صفر قرار است در تاریخ 29 اوت سال 2024 (8 شهریور 1403) از سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فرانچایز ترمیناتور چیست؟ شما کدامیک از آثار این مجموعه فیلم را دوست دارید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا