اخبار روز سینما جهان

شاهرخ خان و پسرانش به دیزنی می‌آیند

به گزارش بازتاب آنلاین، شاهرخ خان، فوق ستاره بالیوود که به تازگی پلنگ طلایی یک عمر را در جشنواره لوکارنو دریافت کرده و در آنجا مسترکلاس برگزار کرده است، به همراه پسرانش آریان خان و آبرام صداپیشگی نسخه هندی فیلم «موفاسا: شیر شاه». “آنها انجام می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به کارگردانی بری جنکینز، این فیلم داستان ظهور پادشاه محبوب سرزمین های غرور را روایت می کند و اینکه چگونه یک توله یتیم به نام موفاسا در کنار شیری دلسوز به نام تاکا که وارث یک سلسله خونی سلطنتی است، می باشد. سفری مادام العمر را آغاز می کند آنها غیر ممکن را ممکن می کنند.

آهنگ های این فیلم توسط لین مانوئل میراندا ساخته شده و از صداپیشگان انگلیسی آن می توان به آرون پیر در نقش موفاسا، دونالد گلاور در نقش سیمبا و برلین رانکینز در نقش موفاسا جوان اشاره کرد.

پس از انتشار تیزر هندی این فیلم، طرفداران شاهرخ خان به سرعت هیجان خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند و به حضور پدر و پسر تشویق کردند.

در حالی که این اولین صداپیشگی آبرام است، آریان قبلا صداپیشگی شخصیت سیمبا را بر عهده داشت و شاهرخ خان در نسخه هندی شیر شاه در سال 2019 به همراه پدرش صداپیشگی موفاسا را ​​بر عهده داشت.

شاهرخ خان گفت: شخصیت موفاسا میراثی باورنکردنی دارد و به عنوان پادشاه نهایی جنگل، خرد خود را به پسرش سیمبا منتقل می کند.

وی افزود: من به عنوان یک پدر با او ارتباط عمیقی دارم. این یک همکاری ویژه برای من با دیزنی است، به خصوص به این دلیل که پسرانم، آریان و آبرام، بخشی از این سفر هستند و به اشتراک گذاشتن این تجربه با آنها واقعاً معنادار است.

این فیلم از 20 دسامبر همزمان با سراسر جهان به زبان های انگلیسی، هندی، تامیل و تلوگو در سینماهای هند اکران می شود.

۲۴۵۲۴۵

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا