اخبار روز

شمارش معکوس برای پرداخت معوقات همسان سازی حقوق بازنشستگان و فرهنگیان بازنشسته کشوری


به گزارش مانیبان، رضا فیضی نژاد در گفتگو با خبرنگار «اطلاعات آنلاین»، گفت: صندوق بازنشستگی کشوری بر تداوم سپرده های مربوط به معوقات طرح جبرانی بازنشستگان نظارت دارد.

باید گفت که خرداد طی 3 ماهه نخست سال مبلغ 3 میلیون تومان به حساب بازنشستگان کشوری واریز شد و قرار بود از تیرماه هر ماه مبلغ یک میلیون به حساب این افراد واریز شود.

متأسفانه سازمان برنامه و بودجه تخصیص های مالی لازم را به حساب صندوق بازنشستگی کشوری واریز نکرده است و قرار بود این مبالغ به صورت دوره ای توسط سازمان برنامه و بودجه به حساب صندوق واریز شود و متعاقباً به حساب صندوق بازنشستگی کشوری واریز شود. صندوق حساب بازنشستگان، اما از ابتدای تیرماه به دلایل نامعلومی این کار انجام نشده است.

به گفته معاون فنی و امور بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری به محض انجام این امر مبلغ یک میلیون تومان به حساب بازنشستگان کشوری واریز می شود.

وی گفت: مصوبه واریز یک میلیون تومان در ماه به قوت خود باقی است و تا زمان صدور احکام اصلاحی مبلغ یک میلیون تومان به حساب مستمری بگیران کشوری واریز می شود و مشکلی در اجرا وجود نخواهد داشت. این طرح با واریز مبالغ». هیچ برنامه و بودجه ای از سوی سازمان وجود ندارد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا