اخبار روز

سامانه جدید ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو + لینک سایت

بازتاب آنلاین خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ منابع توییتری از راه اندازی سامانه جدید ایران خودرو برای ثبت نام در طرح فروش فوق العاده محصولات این شرکت در سه قالب متقاضی عادی، مادر و خودروهای فرسوده در مرداد 1403 لینک سایت طرح فروش خودرو به قیمت کارخانه را اعلام و معرفی کرد.

فروش فوری محصولات ایران خودرو از امروز چهارشنبه 24 ام مرداد 1403 آغاز شده و متقاضیان می توانند از طریق سایت فروش محصولات ایران خودرو در قرعه کشی ثبت نام کنند.

با وجود اینکه سیستم جدید ایران خودرو همچنان در حال بروزرسانی است، اما به گفته مسئولان این شرکت، سایت فروش به زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است سرویس فوتبال منهای خبرگزاری فوتبال دیلی آخرین لیست قیمت کارخانه و بازار ایران خودرو را در اختیار مخاطبان قرار داده است که در لینک زیر مشاهده می کنید.

  • بیشتر بخوانید:
  • قیمت محصولات ایران خودرو در روز چهارشنبه بیست و چهارم. مرداد 1403
  • آخرین مهلت نمایندگی حساب بانکی جهت ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو مرداد 1403
سامانه جدید ایران خودرو برای ثبت نام در قرعه کشی + لینک وبسایت فوتبال دیلی

بازنشر مطالب از شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر رسانه بازتاب آنلاین نیست.

آدرس سامانه ثبت نام طرح فروش فوری ایران خودرو به نشانی مرداد 1403

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا