اخبار خودرو

تصاویر رسمی جدیدترین محصول ملی منتشر شد

تصاویر رسمی جدیدترین محصول ملی منتشر شد

رای را جدیدترین محصول داخلی ایران خودرو است که این شرکت به تازگی عکس هایی از آن منتشر کرده و به زودی در دسترس خواهد بود.

ری را اولین کراس اوور داخلی و جدیدترین محصول ایران خودرو است که به زودی عرضه می شود. این خودرو از ابتدای فرآیند طراحی تاکنون توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند و شرکت ایران خودرو سرمایه زیادی را برای توسعه این پروژه در نظر گرفته بود.

اما حاشیه اصلی این اتفاق با جدیدترین محصول داخلی در زمان تعیین قیمت رخ داد، زیرا ابتدا وزیر صمت اعلام کرد که قیمت این خودرو زیر یک میلیارد تومب خواهد بود، اما پس از آن مشخص شد که قیمت کارخانه از این محصول 975,803,762 تومبان با احتساب هزینه های جاری از جمله; مالیات، شماره گذاری و… قیمت محصول جدید ایران خودرو به بیش از یک میلیارد و صد میلیون تومان رسیده است.

به هر حال با نزدیک شدن به زمان عرضه این خودرو، تب حاشیه اولین کراس اوور ملی داغ می شود و شرکت ایران خودرو تمام تلاش خود را صرف عرضه محصولی متفاوت خواهد کرد. یکی یکی از آخرین فعالیت های این شرکت انتشار عکس های جدید از این خودرو می باشد.

در ادامه نگاهی کوتاه به جدیدترین محصول داخلی یعنی ریرا خواهیم داشت.

ویدیوی معرفی ری.

قلب ری در حال حاضر موتور TC7 یا EFP است که یک نسخه ارتقا یافته از EF7 Turbo است که می تواند گشتاور بیشتری تولید کند. این پیشرانه یک موتور 1.7 لیتری توربو شارژ است که قادر است 160 اسب بخار قدرت و 240 نیوتن متر گشتاور تولید کند و آن را از طریق یک جعبه دنده شش سرعته AT به چرخ های جلو بفرستد.

ایران خودرو برای محصول ملی جدید خود یعنی ریرا امکانات بسیار خوبی در نظر گرفته است از جمله; 4 کیسه هوا (سرنشینان جلو و جانبی)، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، سیستم استارت در سربالایی، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، نگه داشتن خودکار، ترمز دستی برقی، دوربین 360 درجه، سنسور پارک جلو و عقب، صفحه نمایش لمسی 12 اینچی چند رسانه ای، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، ترمزهای دیسکی، سیستم کمکی ترمز، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک ها، آینه های جانبی برقی، صندلی های جلوی گرم شونده، چراغ های روشنایی در روز، روشنایی داخلی، سنسور نور، سنسور باران و غیره، یادداشت ها

آلبوم عکس رسمی ری.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا