اخبار روز

اطلاعیه تعطیلی دفتر فردا 24 مرداد / اصلاح ساعت کاری این استان ها


به گزارش مانیبان، محسن خاکی نیهاد گفت: با توجه به ادامه گرما و لزوم حفظ و حفظ پایداری شبکه سراسری برق استان، ساعات کاری ادارات همچنان کاهش می یابد.

خاکی نیهاد افزود: ساعت کاری 6 تا 13 برای کلیه ادارات، بانک ها و شهرداری ها تا اطلاع ثانوی برقرار است و واحدهای امدادی، اورژانس و درمان استان هرمزگان از این قانون مستثنی هستند.

تغییر ساعت کاری ادارات کهگیلویه و بویراحمد

معاون مدیریت و توسعه منابع استانداری گفت: برنامه کاری دستگاه های اجرایی، سازمان ها، بنگاه های دولتی و بانک ها در کهگیلویه و بویراحمد از روز شنبه بیستم مرداد تا پایان هفته 4 مرداد ماه به دلیل افزایش دما بین 6 تا 12 ساعت خواهد بود.

مرادعلی تاین با اشاره به اینکه این تصمیم با توجه به پیش بینی افزایش دمای هوا و روند افزایشی مصرف برق در روزهای آینده اتخاذ شد، گفت: این تغییر برنامه در راستای حمایت های بخش صنعت و کشاورزی بوده است. .

وی با تاکید بر اینکه این مصوبه شامل وضعیت خدمت رسان، پزشکان، نظامیان و مراکز دارای نوبت کاری و نگهبانی نمی شود، افزود: این مصوبه فقط برای پایان هفته جاری بوده و در صورت لزوم برای ادامه این تصمیم، شما می توانید اطلاع رسانی خواهد شد.

تغییر ساعت کاری بانکو فردا استان مرکزی

طبق اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع دولت مرکزی و با توجه به روند رو به رشد مصرف برق در کشور؛ ساعت تعطیلی کلیه دستگاه های اجرایی، بانک ها و بیمه های استان (به استثنای خدمات رسان و مراکزی که دارای شیفت کاری و نگهبانی هستند) از شنبه تا پنجشنبه (از ساعت 20 الی 22) می باشد. مرداد) ساعت 11:30 خواهد بود.

فعالیت کارکنانی که پس از مدت مذکور در بانک ها و بیمه های استان مشغول به کار می شوند با نظر شورای هماهنگی می باشد.

پایگاه‌های انتقال خون و مراکز اهدای خون استان مشمول کاهش ساعت کاری نشده و طبق ساعات عادی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

فعالیت دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی استان اعم از دولتی و غیردولتی و کارکنان شاغل در مراکز بهداشتی درمانی استان توسط مدیر واحد مربوطه تعیین می شود.

تغییر ساعت اداری در تهران و سایر استانها

تابستان امسال در زمان پیک بار مصرف برق 1584 مگاوات را تجربه کردیم در حالی که کل مصرف پیک بار در روزهای عادی سال 400 مگاوات است.

موسوی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان در خصوص مشترکین ادارات که بر اساس مصوبه هیات مدیره ساعت کاری آنها از 6 تا 13 ساعت است، گفت: بنابراین ادارات باید در ساعات کاری 30 درصد از بار خود بکاهند. ساعت و 60 درصد خارج از وقت اداری در غیر این صورت برق دفاتر قطع و فقط پس از اخذ تعهد وصل می شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا