اخبار روز سینما

تریلر فیلم Omni Loop منتشر شد

تریلر فیلم Omni Loop با بازی «مری-لوئیز پارکر» منتشر شد که داستانی علمی-تخیلی درباره یک فیزیکدان کوانتومی گرفتار در حلقه‌ای زمانی و یک بیماری مرگبار را روایت می‌کند.

تریلر فیلم اونی لوپ با بازی «مری-لوئیز» پارکر منتشر شد. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی «برناردو بریتو» داستان یک فیزیکدان کوانتومی را روایت می‌کند که با یک بیماری مرگبار و غیرقابل فرار روبه‌رو است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Omni Loop منتشر شد

«پارکر» نقش زنی را ایفا می‌کند که تنها یک هفته برای زندگی‌اش باقی مانده؛ اما این را بارها و بارها تجربه می‌کند؛ زیرا او در یک حلقه زمانی گرفتار شده است. این حلقه زمانی با یک سیاه‌چاله در حال رشد در سینه‌اش همراه بوده که او را به سمت مرگ نزدیک می‌کند.

فیلم Omni Loop برای اولین بار در جشنواره فیلم «SXSW» به نمایش درآمد و مورد تحسین قرار گرفت، به ویژه برای اجرای «پارکر» که توانسته احساسات سنگین و پیچیده شخصیتش را به خوبی به تصویر بکشد. این فیلم علمی-تخیلی با ترکیبی از کمدی همراه بوده که نقش مهمی در این میان بر عهده «آیو ادبیری» است. او نقش دانشجویی با استعداد را بازی می‌کند که به «پارکر» می‌پیوندد تا نه تنها جان او را نجات دهد بلکه رازهای سفر در زمان را نیز کشف کند.

فیلم Omni Loop قرار است توسط «Magnolia Pictures» در تاریخ (31 شهریور 1403) در سینماها و به صورت دیجیتال اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Omni Loop چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Indiewire

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا