اخبار روز

اولویت من حفظ ارزش پول ملی و تامین معیشت مردم است

وزیر پیشنهادی اقتصاد: هر جا باشم رویکرد اقتصادی دارم نه سیاسی و در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران جناحی عمل نمی کنم.

به گزارش فارس، ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به جلسه روز سه‌شنبه 2 اسفند گفت: مرداد کمیسیون ملی امنیت و سیاست خارجی ۱۴۰۳ افزود: امروز (سه شنبه) میزبان عبدالناصر همتی وزیر پیشنهادی اقتصاد و دارایی بودیم. همتی در این نشست به تجربه حرفه ای خود در صدا و سیما، بانک مرکزی، بیمه و دانشگاه تهران اشاره کرد.

وی توضیح داد: همتی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اولویت بندی مسائل اقتصادی، فرمودند شرایط اقتصادی بسیار سخت است و این شرایط ایجاب می کند همه ما در خدمت نظام باشیم.

رضایی تاکید کرد: همتی افزود هر جا باشم رویکرد اقتصادی خواهم داشت نه سیاسی و در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران جناحی عمل نمی کنم.

سخنگوی کمیسیون امنیت و سیاست خارجی کمیسیون ملی گفت: وزیر برنامه پیشنهادی خود را برنامه اسناد بالادستی دانست و بر اساس برنامه هفتم توسعه «تفکیک منابع و استفاده از منابع نفتی برای زیرساخت ها» تهیه شد.

رضایی افزود: همتی بر صادرات بیشتر نفت تاکید کرد و گفت: باید وابستگی خود را به نفت کاهش دهیم و صادرات بیش از واردات باشد.

وی تصریح کرد: اعضای کمیسیون گفتند معیار کار و مسئولیت من بر عهده رهبر معظم انقلاب است و ایشان گفتند تلاش می کنم تورم را کنترل کنم و در مقابل مجلس پاسخگو خواهم بود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا