اخبار روز سینما

تریلر فصل چهارم سریال Slow Horses منتشر شد

تریلر فصل چهارم سریال Slow Horses منتشر شد و نشان می‌دهد که این فصل با انفجاری آغاز خواهد شد که این بار به معنای واقعی کلمه است.

این رخداد برای این سریال هیجان‌انگیز چندان غیرمعمول نخواهد بود؛ اما در این فصل، انفجار معنای خاصی به خود می‌گیرد. تیم «اسلاو هاوس» باید با عواقب یک تهدید بمب‌گذاری مقابله کند و همانند همیشه، «جکسن لمب» (گری اولدمن) شخصیت پیچیده‌ای خواهد بود که همکاری با او برای حل معماها، چالش‌های خاصی را به همراه دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فصل چهارم سریال Slow Horses منتشر شد

صبح امروز، اپل تی‌وی+ تریلر فصل چهارم Slow Horses را منتشر کرد که قرار است در تاریخ 4 سپتامبر 2024 (14 شهریور 1403) به روی آنتن برود.

تریلر فصل چهارم سریال اسب های آرام یک عضو جدید به تیم معرفی می‌کند. «اما ایمی فلیت» (روث برادلی) با بیانیه‌ای جسورانه از طرف لمب پذیرفته می‌شود.

اسب‌های آرام بارها و بارها برای فصل‌های برجسته خود تحسین و تاکنون نامزد جوایز مهمی همچون امی و بافتا شده است. این سریال بر اساس مجموعه رمان‌های «میک هرون» ساخته شده و فصل جدید بر اساس چهارمین کتاب از این مجموعه با عنوان خیابان اشباح است.

بازیگران سریال اسب‌های آرام، شامل «کریستین اسکات توماس»، «ساسکیا ریوز»، «رزالین الیازار»، «کریستوفر چانگ»، «ایمی-فیون ادواردز»، «کادیف کیروان»، «جوآنا اسکنلان»، «تام بروک»، «جیمز کالیس» و «جاناتان پرایس» می‌شوند.

فصل جدید سریال اسب‌های آرام در تاریخ 4 سپتامبر 2024 (14 شهریور 1403) از اپل تی‌وی+ پخش خواهد شد و قسمت‌های جدید هر چهارشنبه تا 9 اکتبر 2024 () منتشر خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل‌های قبلی سریال Slow Horses چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Collider

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا