اخبار روز

FBI در حال تحقیق درباره اتهامات دولت ترامپ علیه ایران است

دفتر تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) می‌گوید در حال بررسی ادعاهای کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ مبنی بر هک شدن اسنادش توسط ایران است.

به گزارش فارس، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، اف‌بی‌آی در حال بررسی اتهامات مربوط به سرقت برخی اسناد حساس از ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات 2024، عملیات نفوذ سایبری و همچنین تلاش است. برای دسترسی به اسناد کمپین کمالا هریس.

ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ روز گذشته (دوشنبه) مدعی شد که ایران برخی از مکاتبات داخلی کمپین انتخاباتی را هک کرده و به سرقت برده است.

پولیتیکو اخیرا گزارش داد که ایمیل هایی را از یک منبع ناشناس در ماه ژوئیه دریافت کرده است که حاوی اسناد معتبر دولت ترامپ است.

آسوشیتدپرس نوشت که دفتر ترامپ هیچ سند خاصی در مورد نقش ایران در این عملیات هک ادعایی ارائه نکرده است.

موضوع دخالت قدرت‌های خارجی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال‌های اخیر به موضوع اختلافات سیاسی حزبی بین دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه تبدیل شده است.

پس از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2016، سیاستمداران حزب دموکرات، دولت روسیه را به دخالت در انتخابات از جانب ترامپ متهم کردند.

دو منبع ناشناس در مصاحبه ای با آسوشیتدپرس ادعا کرده اند که کمپین کاملا هریس، نامزد حزب دموکرات نیز هدف حمله سایبری ایران بوده است. FBI نیز در حال بررسی این تلاش است.

هیئت نمایندگی ایران در سازمان ملل در مصاحبه با آسوشیتدپرس ادعای کمپین ترامپ و هریس را رد کرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا