اخبار روز سینما

سریال اربعینی تایید شد/زمان پخش







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، این سریال 15 قسمتی به کارگردانی حسن آخوندپور در سال 1402 تولید شده است. عشق کوفی داستان عاشقانه ای را در سال 61 میلادی روایت می کند که با حوادث کوفه و کربلا تغییر می کند. این سریال شامل لعیا زنگنه، نادر سلیمانی، سعید شریف، شبنم قربانی، حسین سلیمانی، سوگل طهماسبی، نادر فلاح، مهسا مهجور، مریم کاویانی و سید جواد هاشمی. شهریور از شبکه فارسی آی فیلم پخش خواهد شد. تله تئاتر «کاتب اعظم» محصول مرکز سریال سوره به نویسندگی و کارگردانی مهدی غفوری و کارگردانی علی عبادی در 7 قسمت امین زندگانی، سیامک صفری، نادر فلاح، نازنین فراهانی، فاطمه گودرزی، حدیث میرامینی، خسرو شهراز پخش شده است. ، امین میری، امیرحسین هاشمی، امیر شهرابی، محسن علیخانی، محمد محسن شفیعی، آرش رحیمی، محمدرضا تاجیک، امیر تکفلاح و وحیدرضا زاخانتیان در این اثر به ایفای نقش می پردازند.

سریال عشق کوفی از دوشنبه 29 مرداد این برنامه هر شب ساعت 21:00 روی آنتن می رود و روز بعد در ساعت 17:00 و 13:00 پخش می شود. شهریور هر روز ساعت 19:00 پخش می شود و روز بعد در ساعت 15:00 و 11:00 صبح پخش می شود.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا