اخبار روز سینما

جیمز وان کارگردان بازسازی فیلم Creature From the Black Lagoon شد

«جیمز وان» کارگردان برجسته‌ی فیلم‌های ترسناک، بازسازی فیلم Creature From the Black Lagoon را برای استودیوی «یونیورسال» به عنوان پروژه‌ی بعدی خود در دست دارد.

«جیمز وان» کارگردان فیلم آکوامن، بار دیگر به دنیای سینما بازمی‌گردد و این بار در حال توسعه‌ی بازسازی فیلم موجودی از مرداب سیاه است. او در مراحل اولیه مذاکره برای کارگردانی این پروژه برای استودیوی یونیورسال پیکچرز قرار دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


جیمز وان کارگردان بازسازی فیلم Creature From the Black Lagoon شد

این پروژه به عنوان یک روایت مدرن و زمینی توصیف شده که به وحشت و هیجان بصری می‌پردازد و در عین حال به نسخه کلاسیک اصلی احترام می‌گذارد. از زمان اکران موجودی از مرداب سیاه در سال 1954 که توسط «جک آرنولد» کارگردانی شد و «ریچارد کارلسون» و «جولیا آدامز» در آن به ایفای نقش پرداختند، 70 سال می‌گذرد.

در طی این سال‌ها، چندین کارگردان از جمله «گیرمو دل تورو» سعی کردند این فیلم سیاه و سفید درباره گروهی از دانشمندان که با هیولای ماقبل تاریخ در آب‌های آمازون مواجه می‌شوند را بازسازی کنند؛ اما هیچ‌کدام موفق به پیشبرد پروژه نشدند.

جیمز وان کارگردان بازسازی فیلم Creature From the Black Lagoon شد

اثر Creature From the Black Lagoon آخرین تلاش «یونیورسال» برای استفاده از گنجینه‌ای از هیولاهای کلاسیک خود برای سینماها است. پس از شکست پروژه‌ی جهان تاریک این استودیو با فیلم مومیایی با بازی «تام کروز»، «یونیورسال» تصمیم گرفت به جای ساخت یک جهان مشترک، بر روی فیلم‌های مستقل تمرکز کند.

تا کنون، نتایج این استراتژی متفاوت بوده است. «یونیورسال» با فیلم مرد نامرئی در سال 2020 با بازی «الیزابت ماس» که 143 میلیون دلار در سراسر جهان با بودجه 7 میلیون دلاری به دست آورد، موفقیت قابل توجهی کسب کرد. با این حال، فیلم رنفیلد با بازی «نیکلاس هولت» به عنوان دستیار دیوانه‌ی دراکولا، با تنها 26 میلیون دلار فروش جهانی، شکست خورد. در حال حاضر، بازسازی فیلم مرد گرگ‌نما با بازی «کریستوفر ابوت» در دست تولید است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Creature From the Black Lagoon چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا