اخبار روز

حمایت سازمان های بخش خصوصی استان خراسان رضوی از گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات


به گزارش مانیبان؛ هیئت مدیره سازمان اتحادیه رایانه خراسان رضوی، انجمن صنفی شرکت های دانش بنیان استان، کمیسیون بنگاه های دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال اتاق بازرگانی خراسان رضوی، اعضای اتحادیه صادرکنندگان فنی رایانه استان خراسان رضوی و خدمات مهندسی و بسیاری دیگر از اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در اکوسیستم فناوری اطلاعات و ارتباطات شرق کشور امضاکنندگان این بیانیه هستند و دکتر ستار هاشمی دارای معیارهای لازم برای پاسخگویی به مطالبات بخش خصوصی صنعت فاوا و پیشبرد اهداف و برنامه های کشور از جمله رشد اقتصاد دیجیتال.

متن این بیانیه که رونوشتی از آن برای رئیس شورای اسلامی، رئیس اتاق بازرگانی استان و رئیس اتاق اصناف مرکز استان ارسال شده است به شرح زیر است:

اعضاي محترم مجمع نمايندگان استان خراسان رضوي

با سلام و احترام

جای امیدواری است که ایران عزیزمان؛ قوی‌تر و مصمم‌تر از گذشته، مسیر توسعه اقتصاد دیجیتال را در پیش گرفته است و همه ارکان حاکمیت و دولت، صنعت فناوری اطلاعات را به‌عنوان صنعت پیش‌برنده در این زمینه می‌دانند. این دستاورد مهم که با تدبیر رهبر معظم انقلاب و تلاش و حمایت عزیزانی چون شما به عنوان نمایندگان مردم به دست آمده است، اکنون نیازمند رهبری و مدیریت است که باید در دولت چهاردهم با جدیت بیشتری دنبال شود. که بتوانیم شاهد اعتلای اقتدار ایران اسلامی در عصر دیجیتال و در عصر فناوری های نوظهور باشیم.

واضح است که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حرکت به سمت این هدف نقش اساسی دارد و تفویض مسئولیت رهبری کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال به وزیر ارتباطات نیز به این اهمیت پی می‌برد. بنابراین بسیار مهم است که در دولت چهاردهم بدانیم چه کسانی سکان این وزارتخانه را در دست خواهند گرفت و در سال های آینده که هر روز با تحولات جدیدی در عصر دیجیتال همراه است، می توانند نقش موثری ایفا کنند.

برای امضاء کنندگان این نامه به عنوان بازیگران اصلی صنعت لوبیا در استان، امید زیادی وجود دارد که رئیس جمهور عزیز کشورمان در کابینه پیشنهادی به شورای محترم اسلامی، دکتر «سید ستار» را معرفی کرده باشد. هاشمی» به عنوان گزینه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ زیرا این انتخاب مطابق با معیارهایی است که بخش خصوصی صنعت فاوا مد نظر دارد و انتظار می رود با حضور در این وزارتخانه کلیدی، اجازه دهیم. شاهد هم افزایی بیشتر ارکان مختلف کشور باشیم و در نتیجه پیشبرد طرح های بزرگ در این زمینه نیز تسهیل و تسریع شود.

در این راستا ما فعالان بخش خصوصی از شما که نماینده مردم استان در خانه ملت هستید درخواست داریم. ضمن حمایت قاطعانه از دکتر سیدستار هاشمی و گرد هم آوردن نمایندگانی از سایر استان ها، بستر لازم را برای ایجاد هم افزایی ملی بین دولت، مجلس و بخش خصوصی در راستای رشد اقتصاد دیجیتال و تبدیل شدن به آن فراهم می کنیم. مبنایی برای تقویت امید در بخش خصوصی این صنعت.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا