اخبار روز سینما

تیزر فیلم The Monkey منتشر شد

تیزر فیلم The Monkey به کارگردانی «اسگود پرکینز» و با بازی «تئو جیمز» و «الیجا وود»، به تازگی منتشر شد و توجه بسیاری را جلب کرده است.

فیلم «میمون» بر اساس داستان کوتاه« استیفن کینگ» به همین نام ساخته شده که روایت آن آن حول دو برادر دوقلو به نام‌های «بیل» و «هال» (هر دو با بازی تئو جیمز) می‌چرخد که میمون اسباب‌بازی قدیمی پدرشان را در اتاق زیر شیروانی خانه دوران کودکی خود پیدا می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تیزر فیلم The Monkey منتشر شد

در این کلیپ 45 ثانیه‌ای، یک میمون اسباب‌بازی قاتل، «جیمز» را که به خون آغشته شده، در حالی که به وحشت نگاه می‌کند، به نمایش می‌گذارد.

«تئو جیمز» در کنار «الیجا وود»، «تاتیانا ماسلانی»، «لورا منل»، بازیگر کودک کانادایی «کریستین کانوری»، «سارا لوی»، «کالین اوبراین» و «روهان کمپل» در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازد.

«میمون» جدیدترین فیلم ترسناک «پرکینز» پس از فیلم طول پاها که در جولای 2042 (تیر 1403) منتشر شد، است. این فیلم که به عنوان بالاترین فروشنده فیلم‌های ترسناک مستقل در آمریکای شمالی از فیلم با من صحبت کن A24 پیشی گرفت، به خوبی مورد استقبال قرار گرفت.

«جیمز وان» خالق دنیای احضار و هم‌خالق فرنچایزهای اره و وسوسه، به عنوان تهیه‌کننده نیز در این پروژه حضور دارد.

این فیلم در تاریخ 21 فوریه 2025 (2 اسفند 1403) در سینماها اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تیزر فیلم The Monkey چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا