اخبار روز سینما جهان

فرصتی برای تماشای خانوادگی «من نفرت‌انگیز ۴» در باغ کتاب/ «من نفرت‌انگیز ۴» با دوبله اختصاصی در فیلیمو

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، انیمیشن محبوب «من نفرت انگیز» که قسمت چهارم آن به کارگردانی کریس رنو با دوبله اختصاصی در فیلمو منتشر شد.

بنا به درخواست مخاطبان این انیمیشن در روز جمعه 26 مرداد این کتاب در سینمای روباز باغ کتاب اکران می شود و علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت به سایت سینماتیکه مراجعه کنند.
اشکان صادقی مدیر دوبلاژ و علی باقرلی، مریم نوری درخشان، مرجانه فشنگچی، آیسن نوروزی، دیانوش آصف وزیری، مینا گلپایگانی، ندا آسمانی، محسن پرتوی، آرش فلاحت پیشه، فرزانه فیضی و حمید صلاحی گویندگی را بر عهده دارند. مرد نفرت انگیز 4″ . رزیتا غفاری نیز به عنوان یکی او سخنران افتخاری این گروه است.

در انیمیشن Despicable Me 4 (من نفرت انگیز) بار دیگر گرو و مینیون های زرد رنگ و بازیگوش برای نشان دادن ماجراهای خنده دار و گاهی ماجراجویانه بازگشته اند.
ما با یک بچه بازیگوش جدید (ازدواج گرو و لوسی) به نام گرو جونیور آشنا می شویم که ماموریت های گرو و مینیون ها را به چالش می کشد. این بار خانواده گرو در خطر است و باید از آنها محافظت شود، به همین دلیل خود مینیون ها به سلاحی برای مقابله با دشمن قدرتمند جدید که برای انتقام آمده است تبدیل می شوند…

۵۷۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا