اخبار روز سینما

کیت هرینگتون از سریال کنسل شده جان اسنو می‌گوید

« کیت هرینگتون »، بازیگر معروف سریال بازی تاج و تخت، اخیراً در مصاحبه‌ای با مجله GQ به بررسی پایان جنجالی سریال جان اسنو پرداخته است.

این بازیگر اعتراف کرده است که اشتباهات زیادی در پایان داستان وجود داشت؛ اما او مطمئن نیست که گزینه بهتری برای آن وجود داشته باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


کیت هرینگتون از سریال کنسل شده جان اسنو می‌گوید

«هرینگتون» که در نقش «جان اسنو» در سریال بازی تاج و تخت ایفای نقش کرد، به نقدهایی که به خاطر تصمیمات غیرمعمول شخصیت‌ها و شتاب‌زدگی داستان به پایان رسید، پاسخ داد. او اظهار داشت که با وجود نارضایتی‌های طرفداران، تیم تولید قادر به بهبود پایان سریال نبوده است.

او گفت:

فکر می‌کنم اگر انتقادی به پایان بازی تاج و تخت وارد باشد، این است که ما همه به شدت خسته بودیم و نمی‌توانستیم بیشتر ادامه دهیم.

«هرینگتون» به همراه بازیگران دیگری نظیر «امیلیا کلارک» و «میسی ویلیامز»، بخش عمده‌ای از یک دهه را در این نقش‌ها به ایفای نقش پرداخته و از سال 2011 تا 2019 در این پروژه فعالیت کردند.

«هرینگتون» ادامه داد:

من درک می‌کنم که برخی افراد فکر می‌کردند داستان شتاب‌زده بود و شاید من هم با آن‌ها موافق باشم؛ اما مطمئن نیستم که گزینه بهتری وجود داشته باشد. من به عکس‌های خود در فصل آخر نگاه می‌کنم و کاملاً خسته به نظر می‌رسم. به نظر می‌رسید که هیچ انرژی دیگری برای فصل دیگر نداشتم.

کیت هرینگتون

با وجود این، «هرینگتون» هنوز آماده بود که برای حداقل یک فصل دیگر نقش خود را دوباره ایفا کند، چرا که او به پروژه اسپین‌آفی از بازی تاج و تخت که سریال جان اسنو بود، پیوست. این پروژه در نهایت به دلیل عدم یافتن داستانی که ارزش ادامه دادن داشته باشد، متوقف شد.

پایان بازی تاج و تخت به یکی از موضوعات داغ میان طرفداران و منتقدان تبدیل شده است و نظر «هرینگتون» به‌عنوان یکی از کلیدی‌ترین بازیگران این سریال، دیدگاه‌های جدیدی درباره علت‌های این انتقادات ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پایان سریال بازی تاج و تخت و نظرات «کیت هرینگتون» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: IGN

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا