اخبار خودرو

ویدیوی معرفی مزدا 3 جدید بازار ایران

در یوتیوب تماشا کنید

شرکت آفتاب خودرو در دوره جدید واردات آرم مزدا را انتخاب کرده است. در این گزارش ویدئویی را آماده کرده ایم که مزدا 3 جدید را برای بازار ایران معرفی می کند.

به گزارش پایگاه خبری لست خودرو، شرکت آفتاب خودرو در نظر دارد عرضه محصولات وارداتی خود را با مزدا 3 پریمیوم ادیشن، مزدا CX-30 و مزدا CX-50 آغاز کند. در مرحله اول ویدیوی معرفی مزدا 3 جدید مدل 2024 را آماده کرده ایم.

این خودرو یک سدان ژاپنی و متعلق به کلاس C و C Plus است. مزدا 3 جدید آفتاب خودرو در کارخانه مشترک مزدا و چانگان مونتاژ می شود. این کارخانه مزدا 3 را برای بازار و صادرات چین تولید می کند. آفتاب خودرو مدل جدید مزدا 3 2024 را با موتور دو لیتری تنفس طبیعی Sky Active G وارد بازار ایران کرده است. این موتور مصرف سوخت کمتر از 6.5 لیتر در هر 100 کیلومتر را برای این سدان وارداتی فراهم می کند. از طرفی مزدا 3 جدید با این موتور می تواند در کمتر از 9 ثانیه شتاب بگیرد. توان خروجی این موتور 155 اسب بخار با گشتاور 202 نیوتن متر است. علاوه بر این، گیربکس 6 سرعته اتوماتیک AT قدرت را به چرخ های جلوی این سدان ژاپنی می رساند.

ویژگی های مزدا 3 جدید در بازار ایران

از نظر ابعاد و اندازه می توان گفت مزدا 3 مدل 2024 ابعاد بزرگتری نسبت به نسخه های مونتاژ شده در ایران دارد. آفتاب خودرو این سدان را با امکانات رفاهی و ایمنی مناسب وارد ایران کرد. در بخش ایمنی 7 ایربگ 11 نقطه ای داریم. علاوه بر این، مزدا 3 جدید به ترمز اضطراری خودکار، رادار نقطه کور و رادار خط خوان مجهز شده است.

مزدا 3 آفتاب دارای ویژگی های دیگری مانند سانروف برقی، استارت دکمه ای، صندلی راننده برقی با حافظه، سنسور نور، سنسور باران، نوربالای خودکار، فناوری نور LED، رانندگی در لاین خودکار، کروز کنترل تطبیقی، تعویض پشت فرمان است. ، روکش شده مجهز به چرم داخلی، دوربین و سنسور پارک عقب، ترمز دستی برقی، نگهدارنده خودکار، تهویه مطبوع اتوماتیک دو کاناله، صفحه رادار و غیره می باشد. می توان گفت در مزدا 3 جدید گرمای فضای خالی گرمکن صندلی جلو و یخچال را حس می کنید.

طبق اطلاعات به دست آمده، مزدا 3 جدید از اواخر تابستان امسال توسط آفتاب خودرو عرضه می شود. این خودرو احتمالا با قیمتی نزدیک به تویوتا کرولا توربو، تویوتا لوین توربو و نیسان سیلفی به فروش خواهد رسید. به عبارت ساده تر، باید منتظر باشیم تا مزدا 3 جدید با قیمتی کمتر از سه میلیارد تومبا در بازار ایران به فروش برسد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا