اخبار خودرو

کاتالوگ کراس اوور جذاب کیا ، کیا اسپورتیج، منتشر شد

کاتالوگ کراس اوور جذاب کیا ، کیا اسپورتیج، منتشر شد

ورزش یکی یکی از مورد انتظارترین محصولات وارداتی کیا بود که قرار است کوشا خودرو آن را به ایران بفروشد.

چقدر اسپرت یکی یکی از جذاب ترین کراس اوورهای برند کیا است که خیلی ها از ابتدای واردات خودرو منتظر آن بودند چرا که نسل های قبلی کیا اسپورتیج سابقه خوبی در بازار ایران داشتند و برند کیا خیلی خوب عمل می کند. در بازار ایران پذیرفته شده است.

اکنون شرکت کوشا خودرو که مسئولیت واردات خودروهای برند کیا را بر عهده دارد، قصد دارد نسل جدید کیا اسپورتیج را در ایران معرفی کند. در حال حاضر کاتالوگ و مشخصات کیا اسپورتیج 2023 در سایت این شرکت قرار گرفته است که به زودی شاهد حضور این کراس اوور جذاب کیا در جاده های کشور خواهیم بود.

در زیر به بررسی مختصر مشخصات و ویژگی های کیا اسپورتیج 2023 وارداتی می پردازیم.

ویدیوی معرفی کراس اوور کیا

مشخصات فنی کیا اسپورتیج 2023

یک نسخه از کیا سدونا 2023 که وارد ایران می شود دارای موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با تکنولوژی تزریق مستقیم سوخت است که قدرت نهایی آن 198 است. اسب بخار و گشتاور دومی 253 نیوتن متر تولید می کند و نیرو از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک AT به چرخ های جلو منتقل می شود.

در حال حاضر این خودرو به صورت تک چرخ عرضه می شود اما ممکن است نسخه های دو دیفرانسیل نیز وارد بازار ایران شود.

ویژگی ها و آپشن های کراس اوور جذاب کیا

اگرچه نسخه فول آپشن این کیا اسپورتیج به دلیل حداکثر محدودیت تعرفه واردات خودرو ارائه نمی شود، اما این نسخه دارای امکانات بسیار کاربردی و مناسبی است. امکاناتی مانند؛ 6 ایربگ ده نقطه ای، نگه داشتن خودکار، ترمز دستی برقی، سنسور تشخیص واژگونی، رادار خوان لاین، نوربالای خودکار، هشدار برخورد از جلو، کروز کنترل، سیستم چند رسانه ای با صفحه نمایش لمسی، فرمان گرمکن، گرمکن صندلی های سرنشین جلو، اپل Carplay، Android Auto و غیره از جمله ویژگی هایی است که در این خودرو به چشم می خورد.

کاتالوگ

کاتالوگ کراس اوور جذاب کیا یعنی کیا اسپورتیج عرضه شد
کاتالوگ کراس اوور جذاب کیا ، کیا اسپورتیج، منتشر شد

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا