اخبار روز

5 ویژگی هیجان انگیز به روز رسانی ویندوز 11 2024

مزیت حالت Power Saver نسبت به حالت Battery Saver این است که با کاهش بیشتر فعالیت و عملکرد سیستم و برنامه ها به افزایش عمر باتری کمک می کند. نکته جالب این است که شما می توانید از این قابلیت حتی زمانی که دستگاه متصل است نیز استفاده کنید. این موضوع برای کاربرانی که به شدت نگران مصرف برق هستند بسیار مفید خواهد بود.

در ضمن اگر به قسمت Battery and Power بروید متوجه می شوید که مایکروسافت گزینه های بیشتری را به این قسمت اضافه کرده است. بنابراین، با تنظیم این گزینه ها می توانید سیستم خود را دقیقاً مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید و مصرف انرژی را بهینه کنید.

ویندوز 11: فقط روی ظاهر تمرکز نکنید، بلکه روی جزئیات نیز تمرکز کنید

تا اینجا ما در مورد برخی از پیشرفت های کلی در به روز رسانی 24H2 صحبت کرده ایم. در این بخش در مورد بهبودهای کوچکتر در این به روز رسانی صحبت خواهیم کرد. یکی این تغییرات شامل بهبود ظاهر Tskbar است، بنابراین اکنون می توانید حرکت نماد Wi-Fi را هنگام اتصال تماشا کنید.

Windows Boot Experience (OOBE) نیز به روز شده است و گزینه ای برای نصب درایورها به طور مستقیم از صفحه انتخاب Wi-Fi اضافه شده است. این ویژگی برای افرادی که سیستم های کامپیوتری خود را ایجاد می کنند و سیستم عامل را از ابتدا نصب می کنند بسیار مفید است، زیرا به آنها اجازه می دهد بدون نیاز به جستجوی درایورهای جداگانه به سرعت به شبکه Wi-Fi متصل شوند.

Windows Update همچنین با نسخه 24H2 بهبودهایی دریافت کرد، از جمله ویژگی جدیدی به نام «Hot Patching» که به مایکروسافت اجازه می‌دهد بدون نیاز به راه‌اندازی مجدد رایانه، پیشرفت‌ها و اصلاحات مهمی را انجام دهد. «به‌روزرسانی‌های نقطه‌ای» نیز معرفی شده‌اند که اندازه کلی به‌روزرسانی‌های تجمعی ماهانه را کاهش می‌دهند.

مایکروسافت در نسخه ۲۴ ساعته ۲ ویندوز ۱۱ توجه خاصی به جزئیات داشت

در نسخه 24H2، مایکروسافت همچنین تصمیم گرفت برخی از برنامه های پیش فرض قدیمی را که دیگر پشتیبانی نمی شوند حذف کند. از جمله Wordpad، Mail، Calendar، Cortana، Maps و People برای مدیریت مخاطبین.

با حذف این برنامه ها، کاربران به فضای ذخیره سازی بیشتری دسترسی خواهند داشت و سیستم عامل سریعتر و بهتر کار می کند. این تصمیم نشان می دهد که مایکروسافت بر روی برنامه های کاربردی جدیدتر و کاربردی تر تمرکز کرده و تجربه کاربری را بهبود می بخشد.

مایکروسافت در نسخه جدید ویندوز 11 تغییراتی را در سیستم به روز رسانی اعمال کرده است. دو تغییر مهم در این زمینه عبارتند از:

  • وصله داغ (وصله گرم): این ویژگی به مایکروسافت اجازه می دهد تا بدون نیاز به راه اندازی مجدد کامپیوتر، سیستم عامل را تعمیر و به روز کند. این بدان معنی است که می توانید بدون مزاحمت به کار خود ادامه دهید و سیستم عامل بدون نیاز به انجام کاری به روز می شود.
  • به روز رسانی ایست بازرسی: مایکروسافت با معرفی این فناوری جدید انقلابی در روش به روز رسانی ویندوز ایجاد کرده است. این فناوری به ویندوز اجازه می دهد تا به روز رسانی ماهانه را به قسمت های کوچکتری به نام چک پوینت تقسیم کند. این باعث کاهش حجم به روز رسانی می شود، اما سرعت سیستم در طول به روز رسانی تغییر نمی کند. به عبارت ساده، به روز رسانی های ایست بازرسی مانند ذخیره امتیاز در یک بازی است. هر چک پوینت یک مرحله تکمیل شده از فرآیند به روز رسانی را نشان می دهد، اگر مشکلی پیش بیاید، ویندوز می تواند به آخرین بازرسی خوب برگردد و فرآیند به روز رسانی را از آنجا مجدداً راه اندازی کند.

تاریخ انتشار به روز رسانی 24H2

مایکروسافت هنوز تاریخ انتشار رسمی نسخه بعدی ویندوز 11 را اعلام نکرده است، اما برخی منابع می گویند که این شرکت قصد دارد نسخه 24H2 را در ماه سپتامبر یا اکتبر (اواسط) منتشر کند. شهریور یا زودتر آبان) که با به روز رسانی های سالانه قبلی سازگار است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا