اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

دشمن سعی داشت مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری به 13 و 15 درصد برسد تا آبرویی برای نظام باقی نماند

امام جمعه موقت تهران و عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: اصل انقلاب شکوهمند اسلامی مدیون قیام اباعبدالله الحسین (ع) است.

 

به گزارش ایرنا، سید احمد خاتمی روز دوشنبه در مراسم یادواره شهدای گمنام افزود: نه تنها اصل انقلاب اسلامی مدیون امام حسین (ع) است بلکه ماندگاری آن نیز مدیون ابا عبدالله الحسین (ع) است.

 

وی اظهارکرد: امام راحل فرمودند” محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه می دارد”.

 

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: صدام می خواست سد راه انقلاب اسلامی شده و مانع پیشرفت آن شود اما رشادت رزمندگان و خونهای شهدا این فرصت را به او نداد و باعث بقای این انقلاب شد.

 

خاتمی به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: دشمنان توطئه عظیمی برای انتخابات طراحی کردند آنها با توطئه های خود سعی کردند حضور مردم در انتخابات و مشارکت آنها را به ۱۵ درصد و ۱۳ درصد برسانند.

 

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری افزود: دشمنان تمام رسانه های خود را بسیج کردند تا میزان مشارکت مردم در انتخابات کاهش یابد اما راه به جایی نبردند.

 

وی اظهارکرد: آنها با این توطئه خود تلاش می کردند آبروی بین المللی ما را از بین برده و آبرویی برای نظام باقی نماند اما شور و حضور مردم توطئه آنها را خنثی کرد.

 

خاتمی به پیاده روی اربعین هم اشاره کرد و گفت: دراین زمینه کارهای خوبی صورت گرفته و مسوولان نظارت خوبی داشته اند.

 

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه جامعه اطلاعاتی آذربایجان غربی ۲۹۲ شهید متشکل از سپاهی، اطلاعاتی، حفاظتی، مرزبانی، دادگستری ، ارتش و اداره کل اطلاعات دارد گفت: همچنین این استان شهدای اهل تشیع و تسنن را در خود جای داده و باید گفت این مراسم مراسم جامعی است.

 

وی به جنایات رژیم صهیونیستی هم اشاره کرد و افزود: رژیم صهیونیستی در غزه ۴۰ هزار کودک و بزرگ را قتل عام کرد و اوج جنایت خود را نشان داد که در طول تاریخ بشریت این جنایات بی سابقه است.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا