اخبار ارز دیجیتال

افت ۱۰ درصدی قیمت داگ‌ویف‌هت! آیا سرمایه‌گذاران باید به فکر خروج باشند؟

در پی کاهش اخیر قیمت بیت‌کوین (BTC) به زیر ۶۰,۰۰۰ دلار، قیمت داگ‌ویف‌هت یا سگ کلاهدار (WIF) نیز حدود ۱۰ درصد کاهش یافت. این کاهش قیمت منجر به واکنش سریع معامله‌گران شد که در ۲۴ ساعت گذشته، خروج بیش از ۴۰ میلیون دلار از بازار را به همراه داشت.

البته نباید فراموش کرد که نوسانات، ماهیت ذاتی بازار کریپتو است و فروش‌های وحشت‌زده حتی ممکن است در زمان کاهش‌ جزئی قیمت هم رخ دهد. حال، افت ۱۰ درصد داگ‌ویف‌هت در یک روز، احساسات مشابهی را در میان سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است.

به گزارش رمز ارز نیوز، در این میان، میزان سود باز قراردادهای آتی داگ‌ویف‌هت نیز در یک روز ۴۳ میلیون دلار کاهش یافته است. این کاهش قابل‌توجه، حس عدم اطمینان و بدبینی را در میان معامله‌گران افزایش داده است. همچنین، شاخص قدرت نسبی (RSI) در منطقه منفی قرار دارد که نشان‌دهنده تضعیف مومنتوم بازار است.

در حال حاضر، داگ‌ویف‌هت در محدوده قیمتی ۱.۷۳ دلار معامله می‌شود. در شرایط فعلی، اگر روند خرید همچنان ضعیف باشد، بهبود وضعیت بازار WIF به طور قابل‌توجهی دشوارتر خواهد شد.

لازم به یادآوری است که در هفته گذشته، قیمت داگ‌ویف‌هت در ۷۲ ساعت ۵۱ درصد افزایش یافت و به ۱.۶۴ دلار رسید، اما نیمی از این افزایش در آخر این هفته از دست رفت.

اکنون این میم کوین به دنبال بازپس‌گیری سطح ۱.۸۳ دلار است، که برای صعود مجدد به بالای مقاومت ۲.۰۱ دلار، بسیار ضروری است.

اگر داگ‌ویف‌هت نتواند سطح ۱.۸۳ دلار را باز پس‌گیرد، احتمالا قیمت آن دوباره به ۱.۵۲ دلار کاهش خواهد یافت. در این صورت، ممکن است خروج سرمایه‌ بیشتری از بازار WIF صورت بگیرد که می‌تواند بازگشت این میم‌کوین به روند صعودی را چالش‌برانگیزتر کند.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا