اخبار روز سینما

زمان پخش سریال منطقه دوردست با بازی نیکول کیدمن از شبکه چهار

مینی‌ سریال منطقه دوردست یک درام تاریخی و ماجراجویانه جذاب با بازی «نیکول کیدمن» (Nicole Kidman) و «هیو جکمن» (Hugh Jackman)، از شبکه چهار پخش خواهد شد.

مینی‌ سریال Faraway Downs (منطقه دوردست) که محصول سال 2023 است، از شنبه 27 مرداد از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد. این مجموعه یک درام تاریخی و ماجراجویانه بوده  که به کارگردانی «باز لورمن» (Baz Luhrmann)، کارگردان مطرح استرالیایی، ساخته شده و بازیگرانی چون «نیکول کیدمن» (Nicole Kidman)، «هیو جکمن» (Hugh Jackman) و «شیا آدامز (Shea Adams) در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


زمان پخش سریال منطقه دوردست با بازی نیکول کیدمن از شبکه چهار

داستان منطقه دوردست روایتگر ماجراهای «سارا اشلی» است، زنی که از بریتانیا به استرالیا سفر می‌کند تا دارایی‌های شوهرش را بفروشد؛  اما پس از مرگ شوهرش، «سارا» در استرالیا ماندگار می‌شود و به همراه مردی به نام «جک» و پسربچه دو رگه‌ای به نام «نالا» درگیر حوادثی می‌شود که با آغاز جنگ جهانی دوم تشدید می‌شود. این داستان جذاب و پرماجرا، مخاطبان را به دنیای چالش‌ها و ماجراجویی‌های دوران جنگ جهانی دوم می‌برد.

سریال منطقه دوردست

این مینی‌سریال محصول مشترک کشورهای استرالیا و آمریکا است و با توجه به بازیگران مطرح و داستان جذاب، توانسته توجه زیادی را به خود جلب کند. بر اساس اطلاعات درج شده در درگاه تخصصی IMDB، این مجموعه امتیاز 7 از 10 را کسب کرده که نشان از استقبال خوب تماشاگران دارد.

پخش اولین قسمت این مینی‌سریال از ساعت صفر بامداد شنبه، 27 مرداد آغاز می‌شود و بینندگان می‌توانند این قسمت را در ساعت‌های 11 و 18 همان روز نیز مشاهده کنند. سریال منطقه دوردست با داستانی پر از هیجان و شخصیت‌های پیچیده، انتخابی مناسب برای علاقه‌مندان به آثار درام و تاریخی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال منطقه دوردست چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا