اخبار روز سینما جهان

جیمی لی کرتیس از انستیتو فیلم آمریکا دکترای افتخاری دریافت کرد

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، این بازیگر برنده اسکار موفق به دریافت مدرک دکترای افتخاری از موسسه فیلم آمریکا و سخنران اصلی این مراسم بود که با حضور جمعی از فارغ التحصیلان در سالن تئاتر چینی هالیوود برگزار شد.

کورتیس در ابتدای سخنان با تاکید بر اینکه این افتخار باورنکردنی است که به او داده شده است، ادامه داد: من نماینده شما فارغ التحصیلان، کسانی هستم که به موفقیت رسیده اند. من یک هنرمند هستم، امروز می توانم این را بگویم، اما وقتی 19 ساله بودم نمی دانستم قرار است چه کار کنم. حالا می توانم بگویم اتفاقی بازیگر شدم. پدر و مادرم هم به طور اتفاقی بازیگر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهربوت کورتیس که در سال 2023 برای بازی در فیلم «همه چیز در همه جا به یکباره» برنده اسکار شد، شامل فیلم‌شناسی گسترده‌ای است که از «هالووین»، «جمعه عجیب و غریب»، «چاقوها بیرون» تا «مکان‌های تجاری» را در بر می‌گیرد. ” جوایز بفتای بازیگر نقش مکمل زن شامل دختر من، نامزد بهترین بازیگر زن بفتا، ماهی به نام واندا و جایزه گلدن گلوب جیمز کامرون برای بهترین بازیگر زن در فیلم True Lies است، و شامل تیتراژ تلویزیونی مانند Scream Queens، که هفتمین نامزدی گلدن کلاب خود را دریافت کرد، و همه چیز است. اما عشق (1989-1992)، که برای آن جایزه انتخاب مردم را دریافت کرد.

جان کارپنتر، خالق «هالووین» که کرتیس را در نقش لوری استرود در اولین فیلم این مجموعه ترسناک انتخاب کرد و به او دکترای افتخاری داد، گفت که او اکنون ملکه ژانر وحشت است. .

کارپنتر درباره بازی کرتیس در این فیلم در سال 1978 گفت: جیمی یک بازیگر غریزی بوده و هست. او شجره نامه کاملی دارد و مادر و پدرش از ستارگان مشهور سینما، جانت لی و تونی کورتیس بودند و او یک نیروی طبیعی بوده و هست.

کورتیس در سخنان خود به فارغ التحصیلان به فارغ التحصیلان گفت: “به روی ایده های جدید باز بمانید، آزاد بمانید، کاملا مشتاق بمانید.” تنبل نباشید و فکر نکنید که لیاقت شما بیشتر از چیزی است که قرار است به دست آورید. برای آن مبارزه کنید. برای آن کار کنید. کیهان را نجات دهد

میشل یو، رابرت آلتمن، مایا آنجلو، سائول باس، آنجلا باست، کاترین بیگلو، مل بروکس، کارول برنت، کلینت ایستوود، ریتا مورنو، اسپایک لی و جودی فاستر از جمله چهره های هالیوودی هستند که پیش از این مدرک افتخاری دریافت کرده اند. موسسه فیلم آمریکا

جیمی لی کرتیس و لیندسی لوهان جمعه شب در D23 حضور غافلگیرکننده‌ای داشتند تا عنوان دنباله فیلم سال 2003 خود را به نام «جمعه عجیب، جمعه عجیب» فاش کنند.

۲۴۵۲۴۵

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا