اخبار روز سینما

غیر رسمی: فصل دوم سریال Daredevil: Born Again ساخته خواهد شد

فصل دوم سریال Daredevil: Born Again تایید شد و با تیزری جذاب و بازگشت شخصیت‌های محبوب، هیجان طرفداران به اوج رسید. پخش فصل اول مارس 2025 آغاز می‌شود.

در رویداد D23، کوین فایگی و تیم سازنده سریال Daredevil: Born Again از فصل دوم این سریال رونمایی کردند که به‌طور رسمی تایید شده است. تیزر جدید این سریال که در این مراسم به نمایش درآمد، موجی از هیجان را در میان طرفداران ایجاد کرد. این پیش‌نمایش نه‌تنها به عمق تاریک دنیای Hell’s Kitchen پرداخت، بلکه شخصیت‌های محبوب و جدیدی را نیز معرفی کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فصل دوم سریال Daredevil: Born Again ساخته خواهد شد

از نکات برجسته فصل دوم سریال دردویل می‌توان به حضور «White Tiger» و بازگشت مورد انتظار «The Punisher» اشاره کرد. همچنین طرفداران نگاهی به Bullseye در پشت میله‌ها انداختند و شاهد گفت‌وگوی پرتنش «ویلسون فیسک» با «مت مورداک» بودند. این تیزر با سکانس‌های شدید و خوش‌ساخت خود، نشان داد که فصل جدید همچنان به استانداردهای بالا و موفقیت‌های پیشین وفادار خواهد ماند.

فصل دوم سریال Daredevil: Born Again

«کوین فایگی» همچنین تایید کرد که تولید فصل دوم در مراحل برنامه‌ریزی قرار دارد و به‌زودی آغاز خواهد شد. این خبر بدون شک برای طرفداران مشتاق که منتظر دریافت اطلاعات بیشتر درباره شخصیت‌های مورد علاقه‌شان هستند، بسیار خوشحال‌کننده است.

اگرچه ویدیوی مورد نظر هنوز به‌طور عمومی منتشر نشده؛ اما به محض در دسترس قرار گرفتن آن، اطلاعات و لینک‌های مربوطه را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. فصل اول Daredevil: Born Again قرار است در مارس 2025 (اسفند 1403) در سرویس «دیزنی» پلاس پخش شود. با توجه به کیفیت بالای تیزر، انتظار برای فصل دوم قطعاً چالش‌برانگیز خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل دوم سریال Daredevil: Born Again چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا