اخبار روز سینما

حرکات موزون تام کروز در اختتامیه المپیک

شب گذشته تام کروز در اختتامیه المپیک با یک نمایش شگفت‌انگیز و به یاد ماندنی وارد صحنه شد که به وضوح از فیلم‌های ماموریت غیرممکن الهام گرفته شده بود.

ستاره فیلم تاپ گان که از مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک XXXIII حضور دائمی داشت، در مراسم اختتامیه که به انتقال میزبانی به لس‌آنجلس 2028 اختصاص داشت، نقش محوری ایفا کرد. اگرچه «دنیل کریگ»، ملکه الیزابت دوم فقید و بازی‌های المپیک لندن 2012 ممکن است با این نظر موافق نباشند، اما نمایش طولانی‌مدت و مورد انتظار «کروز»، به طور کامل به سبک هالیوودی اجرا شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


حرکات موزون تام کروز در اختتامیه المپیک

«تام کروز» که قبلاً در لبه استادیوم استاد دو فرانس دیده شده بود، به ویژه در حین برگزاری مراسم اختتامیه که با اجراهای گروه «فینیکس» و حضور ورزشکاران المپیکی همراه بود، به صحنه آمد. ورود «کروز» درست پس از اجرای روح‌انگیز سرود ملی ایالات متحده توسط H.E.R. صورت گرفت. پیش از این اجرا، پرچم المپیک به شهردار لس‌آنجلس، «کارن باس» و «سیمون بایلز» تحویل داده شد.

«میک تیریکو» از NBC با هیجان فریاد زد:

آمریکا، بیا!

«جیمی فالون» نیز با اشتیاق گفت:

اینطور باید انجام داد!

«تام کروز» پس از دریافت پرچم از شهردار، سوار بر موتورسیکلت شد و به خارج استادیوم رفت. سپس، در حالی که ویدیوی پیش‌ضبط شده‌ای از «کروز» که از هواپیما به پایین پرش می‌کند و به همراه موسیقی گروه «رد هات چیلی پپرز» پرچم را به لس‌آنجلس می‌آورد، پخش شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اختتامیه از المپیک 2024 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Deadline

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا