اخبار روز

پرداخت 3 فقره وام 400، 150 و 750 میلیون تومانی برای متقاضیان

وام قرض الحسنه | متقاضیان 400 میلیون تومان وام از بانک دریافت خواهند کرد مهر ایران با معرفی سه ضامن و ایجاد حساب متوسط ​​می تواند از مزایای این طرح بهره مند شود.

در یکی یکی از جدیدترین طرح های تسهیلات بانکی مهر در ایران شرایطی برای مشتریان مهیا شده است که با سه ضامن و واریز به حساب قرض الحسنه از این بانک می توانند وام 400 میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد و مدت بازپرداخت حداکثر 60 سال دریافت کنند. ماه ها

جزئیات وام 400 میلیون تومانی بانک مهر ایران

شرایط اخذ وام شامل داشتن حساب اعتباری خوب، واریز و راه اندازی حساب اعتباری مناسب و حضور حداقل سه ضامن رسمی می باشد. البته بانک مهر ایران مبلغ سپرده را در بانک مسدود نمی کند و به وام گیرنده اجازه می دهد مبلغ سپرده را تغییر دهد.

همچنین از دیگر شرایط لازم برای اخذ این تسهیلات 400 میلیون تومانی می توان به عدم دریافت چک و نداشتن بدهی متقاضی به بانک اشاره کرد.

شایان ذکر است پرداخت تسهیلات در بودجه شعب بانک ها انجام می شود مهر ایران وابسته است و ممکن است همه متقاضیان نتوانند وام 400 میلیون تومانی دریافت کنند.

اقساط وام 400 میلیون تومانی از بانک مهر ایران چنده؟

اگر فردی موفق شود 400 میلیون تومان وام نقدی از بانک بگیرد مهر با احتساب کارمزد چهار درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 60 ماهه، ایران باید در هر قسط هفت میلیون و 272 هزار تومان به بانک پرداخت کند که مجموع این پرداخت ها در پایان دوره به 448 میلیون تومان می رسد.

البته، از جمله، پرداخت از وام گیرنده به بانک مهر ایران می توان به مبلغ 100000 تومان به عنوان هزینه های اضافی این وام اشاره کرد که متقاضی باید پرداخت کند.

وام ۱۵۰ میلیون تومانی بانک زمین ایران به چه کسانی پرداخت می شود؟

وام 150 میلیون تومانی بانک ایران زمین با سود پنج درصد برای اشخاص حقوقی و یا کارکنان آنها است. جزئیات بیشتر در مورد این وام را می توانید در زیر مشاهده کنید.

بانک ایران زمین در یکی یکی از جدیدترین طرح‌های وام‌دهی خود به نام تدبیر، وام‌هایی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان با سود پنج درصد و حداکثر بازپرداخت ۳۶ ماهه ارائه می‌کند. این وام برای اشخاص حقوقی یا کارکنان آنها در نظر گرفته شده است که با ارائه گواهی کسر حقوق می توانند از این طرح بهره مند شوند.

متقاضیان دریافت این وام باید ابتدا در بانک ایران زمین حساب قرض الحسنه باز کرده و سپس مبلغی را به حساب خود واریز و پس از حداقل سه ماه برای دریافت طرح تدبیر ثبت نام کنند. شایان ذکر است مبلغ سپرده در بانک ایران زمین بلوکه نمی شود و وام گیرنده امکان برداشت از حساب خود و یا افزایش مبلغ را دارد.

همچنین وام گیرنده می تواند با ارائه گواهی کسر از حقوق و وام کار خود به بانک ایران زمین ثابت کند که قادر به بازپرداخت اقساط در تاریخ موعود است. همچنین بانک باید از بدهکار نبودن متقاضی و دریافت چک اطمینان حاصل کند.

ضمناً شخص حقوقی باید دارای پروانه یا پروانه فعالیت باشد و در صورت کارمند بودن متقاضی باید نزد شرکت وام گیرنده بیمه شود تا مشمول طرح بانک زمین ایران شود.

نماد داده پارس

شرایط پرداخت اقساط وام 150 میلیون تومانی بانک ایران زمین

پس از دریافت تسهیلات، وام گیرنده باید ماهانه 4 میلیون و 495 هزار تومان با در نظر گرفتن حداکثر مبلغ وام 150 میلیون تومانی، نرخ سود پنج درصد و حداکثر مهلت 36 ماهه برای بازپرداخت اقساط پرداخت کند. در پایان مدت، مجموع مبلغ وام و سود تسهیلات تدبیر به 161 میلیون و 895 هزار تومان می رسد.

همچنین وام گیرنده باید 300 هزار تومان بابت هزینه های اضافی شامل ارائه درخواست به بانک و اعتبارسنجی از طریق بانک ایران زمین پرداخت کند.

مشخصات موسسه اعتباری ملل وام ۷۵۰ میلیون تومانی

اشخاص حقوقی می توانند با افتتاح حساب در موسسه اعتباری ملت و سپرده گذاری در آن از وام 750 میلیون تومانی بهره مند شوند.

در طرح تسهیلاتی به نام «نیکان الحوطی» به اشخاص حقوقی این امکان داده شد تا با ارائه اسناد اعتبار اشتغال و گردش مالی حداقل سه ماهه، تسهیلات اعتباری با کارمزد 4 درصد تا سقف 750 میلیون تومان دریافت کنند. مدت اقساط این پروژه برای سرمایه در گردش 12 ماه و برای توسعه کسب و کار 60 ماه اعلام شد.

چگونه از موسسه اعتباری ملی وام دانشکده حقوق بگیریم؟

پس از افتتاح حساب قرض الحسنه، متقاضی باید مبلغی را تحت عنوان سپرده به حساب خود واریز کند. پس از گذشت سه ماه و ایجاد میانگین حساب، باید برای دریافت تسهیلات 750 میلیون تومانی از حقوقی نیکان اقدام کند.

همچنین وام گیرنده باید با ارائه پروانه کسب و مجوز فعالیت، تضمین های لازم در خصوص قابلیت بازپرداخت اقساط را به این موسسه ارائه دهد. ضمناً وام گیرنده نباید به بانک بدهی یا چک نقدی داشته باشد.

مبلغ هر قسط وام 750 میلیون تومانی از موسسه اعتباری ملی چقدر است؟

پس از اخذ وام 750 میلیون تومانی، وام گیرنده باید در هر قسط مبلغ 13 میلیون و 812 هزار تومان با احتساب کارمزد چهار درصد و مدت بازپرداخت حداکثر 60 ماهه پرداخت کند. مبلغ کل وام و سود پایان دوره 828 میلیون و 798 هزار تومان است. علاوه بر کارمزد چهار درصد، وام گیرنده باید مبلغ 200 هزار تومان را نیز به تعاونی اعتبار ملل بپردازد./تجارت نیوز

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا