اخبار روز

آیفون 17 اسلیم گامی به سوی آینده ای بهتر برای آیفون ها است

مارک گارمن او در خبرنامه Power On خود جزئیات بیشتری در مورد مدل باریک آیفون 17 ارائه کرد. مدلی که با نام iPhone 17 Air یا iPhone 17 Slim شناخته می شود. او همچنین به برنامه های آینده اپل برای آیفون، از جمله یک مدل پرو باریک تر اشاره می کند.

به گزارش زومیت، اپل تست چهارمین مدل از گوشی های پرچمدار خود را در سال 2020 با آیفون 12 مینی آغاز کرد. متأسفانه این محصول فروش خوبی داشت و غول فناوری کوپرتینویی در سال 2022 آیفون مینی را کنار گذاشت و آیفون 14 پلاس را جایگزین آن کرد. این مدل نیز موفقیت چندانی نداشت. به همین دلیل اپل می خواهد با معرفی مدلی خاص تر، شرایط را تا حدودی تغییر دهد.

از ابتدای امسال شایعاتی در مورد مدل باریکتر آیفون 17 شنیده ایم. با این حال، هدف دقیق این مدل کاملا مشخص است نبود. طبق گزارش های قبلی، بریدگی بالای نمایشگر دستگاه کوچکتر خواهد بود و سایر ویژگی های احتمالی شامل بدنه آلومینیومی، صفحه نمایش 6.6 اینچی و سیستم دوربین ضعیف تر است که ترکیبی عجیب از ویژگی های پرچمدار و میان رده به نظر می رسد. .

گارمین گزارش های مربوط به آیفون 17 با بدنه باریک را تایید کرده و فرض می کند که این محصول از نظر مشخصات فنی بین آیفون 17 و آیفون 17 پرو قرار خواهد گرفت. او در مورد ایده اپل برای فروش این گوشی می گوید: «اگر چیزی شیک تر از آیفون استاندارد می خواهید. با این حال، عملکرد و ابعاد صفحه نمایش یا دوربین های مدل پرو ضروری نیست، مدل Air بهترین گزینه است. این دستگاه بسیار جذاب‌تر به نظر می‌رسد و مشخصات آن مانند یک آیفون معمولی است.»

گارمن می گوید آیفون 17 اسلیم احتمالاً فروش بیشتری نسبت به مدل های مینی و پلاس خواهد داشت و باعث می شود که خط تولید آیفون در سال 2025 رشد قابل توجهی داشته باشد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا