اخبار روز

فوری/ محمدجواد ظریف استعفا داد/ شکایت بی صدا ظریف پزشکیان/ فقط سه وزیر پیشنهادی اولین اعضای شورای راهبری بودند / برخی فکر می کردند من دمدمی مزاج هستم اما…

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، محمدجواد ظریف پس از ارائه کابینه پیشنهادی جمهروف با انتشار متنی از معاون راهبردی دولت گلایه کرد. پزشکیان عقب رفت.

در این پیام آمده است؛

درود بر مردم شریف و خطاکار ایران

امروز دکتر پزشکیان وزرای دولت چهاردهم به مجلس گفته اند که برای همه آنها آرزوی موفقیت دارم.

از 19 وزیر معرفی شده امروز، سه نفر نفر اول، شش نفر نفر دوم یا سوم و یک نفر پنجمین نامزد کمیته ها یا هیات رئیسه بودند.

من بارها گفته ام که این حق رئیس جمهور است که اعضای دولت را انتخاب کند و هیئت رئیسه و کمیته ها نهادهای مشورتی هستند. من از آنها سپاسگزارم که این افتخار را به من دادند تا در این تجربه جدید و ابتکار جسورانه شرکت کنم.

همچنین از دوستانم در کمیته ها و هیئت رئیسه که چهار هفته شبانه روز تلاش کردند و بیش از هزار کاندیدا را بررسی کردند تا بتوانیم نتایج را به ریاست محترم جمهور ارائه کنیم، سپاسگزارم.

البته من از نتیجه کارم راضی نیستم و شرمنده ام که نتوانستم به اندازه کافی گزارش کمیته ها و حضور بانوان، جوانان و اقوام را طبق وعده داده شده دریافت کنم. البته هنوز معاونانی هستند که امیدواریم این کمبود را جبران کنند.

با این حال این اولین تجربه بود و پر از ایرادات بود و بدون شک در آینده بهبود خواهد یافت. اما در کنار مشکلات دیگر باعث شد راهم را در دانشگاه ادامه دهم. من از ایران به دلیل ناتوانی خود در پیگیری آنچه در راهروهای سیاست داخلی می گذرد عذرخواهی می کنم. بعضی ها فکر می کردند من دمدمی مزاج هستم. فکر می کنم در دوازده سال گذشته بیش از بسیاری از شاکیان در برابر حملات بی سابقه صبر و مقاومت نشان داده ام، اما نسبت به نگرش ها و نگرانی های مردم بسیار حساس هستم.

ما با تو که خالق زمان هستی رازی داریم
بگذار دشمن شوند و بگذار بروند.

27.27.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا